Jeg vil kraftigt anbefale at en sådan forhandler-funktionalitet blev "bygget ind" i filmz.dk, og at man ikke bare benytter tråde. For det første ville sådanne tråde kun være fede hvis der _kun_ var anmeldelser og brugbart info i dem. Dette kræver en diciplin, som ikke findes her.
For det andet ville man få en række mere avancerede muligheder, som man ikke har nu.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Vi har snakket lidt om det. Men der er flere ting i det som måske ikke står helt klart.
Hvis man oprette et nyt forum - f.eks et forum der hedder "forhandlere"/"dvd-forhandlere" - for at forhindre man skulle lede efter forhandler-info. Så ville man alligvel skulle lede. For brugere ville jo bare fylde alt muligt info i, og der ville nok ikke gå længe før man havde 15 tråde med info, og har hver af dem 10-20 indlæg, så er man lige vidt. Så kan folk ligeså godt bruge forummet DVD - til at skrive om DVD-forhandlere.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Man kunne jo også bare oprette en tråd under DVD forummet, som hedder f.eks "CDwow alt om" (også lave en for hver forhandler). og i den fylder man kun hårde facts og erfaringer om forhandleren. så kan vi også se hvor meget disiplin vi har :-).
og den ville være til at finde ved at søge på den.
Hvad med at lave et menupunkt i navigationsbaren i toppen(Nyhedsarkiv, Anmeldelser...) som hed "Forhandler". Og derunder var en side til hver forhandler, hvor alle forhandler facts var - i stil med "Anmeldelser". Der skulle så høre en tråd til, hvor brugerne kunne skrive om gode/dårlige erfaringer. I disse tråde skal man selvfølgelig kun skrive noget, hvis man har oplevet noget specielt, og ikke at nu har man købt det og det.
Jeg er iøvrigt fuldstændig enig med Darklight jvf. #11
Anyway, det var kun en idé. Hvis I ikke har tiden eller lysten, så lover jeg ikke bål og brand. :)
Der var engang en herfra der havde lavet noget på wikipedia (eller hvad det nu hedder) med forhandlere (deres leveringstider, toldrisiko og folks erfaringer). Ganske informativt, men folk gad ikke rigtig bidrage.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#11 DarkLight 20 år siden
For det andet ville man få en række mere avancerede muligheder, som man ikke har nu.
#12 Yoda 20 år siden
Ja, en indbygget forhandlerfunktion med data om disse ville være at foretrække. Det ville også være det mest overskuelige.
#13 davenport 20 år siden
#14 filmz-vassago 20 år siden
Hvis man oprette et nyt forum - f.eks et forum der hedder "forhandlere"/"dvd-forhandlere" - for at forhindre man skulle lede efter forhandler-info. Så ville man alligvel skulle lede. For brugere ville jo bare fylde alt muligt info i, og der ville nok ikke gå længe før man havde 15 tråde med info, og har hver af dem 10-20 indlæg, så er man lige vidt. Så kan folk ligeså godt bruge forummet DVD - til at skrive om DVD-forhandlere.
#15 davenport 20 år siden
#16 filmz-vassago 20 år siden
#17 aknot 20 år siden
så kan vi også se hvor meget disiplin vi har :-).
og den ville være til at finde ved at søge på den.
#18 Popeye 20 år siden
Jeg er iøvrigt fuldstændig enig med Darklight jvf. #11
Anyway, det var kun en idé. Hvis I ikke har tiden eller lysten, så lover jeg ikke bål og brand. :)
#19 filmz-Bruce 20 år siden
#20 lagoni 20 år siden