Jeg sad lige og ledte efter erfaringer ved nogle forhandlere, og kom til at fundere over, om man da ikke kunne lave noget smart, så jeg ikke skal sidde og rodde en masse tråde igennem? :)
Jeg tænkte om man ikke kunne oprette en ny gruppe i forummet: "Forhandlere", hvor hver forhandler får deres egen tråd, som brugerne så kan bruge til at skrive om gode/dårlige erfaringer med lige netop denne forhandler? Man kunne måske udbygge dette, så man i sin profil skulle vælge, hvilke forhandlere man bruger, evt give dem karakterer, og derfra lave statistikker?
tænke du sådan noget med eksemplevis cd-wow, axel, dvdsoon og de andre så havde deres egen tråd, hvor man så skrev ens erfaringer, og svarene på de klassike spørgsmål som Told og hvo'en leveringstid var + service osv.
skal bare lige se om jeg har forstået det korrekt, for jo det kunne være en smart ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Det var lige præcis min tanke. Det skulle så, på en måde, implementeres i brugernes profiler, så man kunne se, hver enkelt brugers favoritforhandler, og ja......måske lave nogle statistikker (ratingsystemer etc..)
Der kunne jo også være en 'officiel filmz.dk-FAQ' vedrørende forhandlere, hvor man så kunne oprette diskusions-tråde under de enkelte forhandlere. Som #5 påpeger det, så er det jo tit de samme spørgsmål der er til hver forhandler - så kan 'man' (læs: filmz.dk admins, evt. med hjælp fra os brugere) jo ligeså sætte det lidt i system for overskuelighedens skyld... :-)
Jeg er sikker på at der sikkert er massere af filmz.dk brugere der har lyst til at dele deres viden jer admins vedrørende de forskellige forhandlere, selvom I jo typisk har ret store erfaringer selv... :-) Men for at I ikke behøver drukne i arbejde, kan det jo ligeså godt være os almindelige brugere der hiver de 'standard'-informationer ud fra de forskellige forhandlersider. Så kunne I måske have tid til at lave en biograf- eller DVD-anmeldelse imens?! :-)
det er jo ret let at sætte igang i hvert fald - ville det ikke løse behovet umiddelbart at oprette en tråd med de(n) forhandlere, du gerne vil vide noget om, og så samle info der?
#1 Popeye 20 år siden
Jeg tænkte om man ikke kunne oprette en ny gruppe i forummet: "Forhandlere", hvor hver forhandler får deres egen tråd, som brugerne så kan bruge til at skrive om gode/dårlige erfaringer med lige netop denne forhandler? Man kunne måske udbygge dette, så man i sin profil skulle vælge, hvilke forhandlere man bruger, evt give dem karakterer, og derfra lave statistikker?
Jeps - innovation er ordet ;)
Håber det er bare lidt forståeligt. :)
#2 chandler75 20 år siden
#3 Popeye 20 år siden
#4 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#5 elwood 20 år siden
skal bare lige se om jeg har forstået det korrekt, for jo det kunne være en smart ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 Popeye 20 år siden
Det skulle så, på en måde, implementeres i brugernes profiler, så man kunne se, hver enkelt brugers favoritforhandler, og ja......måske lave nogle statistikker (ratingsystemer etc..)
#7 McPeter 20 år siden
Jeg er sikker på at der sikkert er massere af filmz.dk brugere der har lyst til at dele deres viden jer admins vedrørende de forskellige forhandlere, selvom I jo typisk har ret store erfaringer selv... :-) Men for at I ikke behøver drukne i arbejde, kan det jo ligeså godt være os almindelige brugere der hiver de 'standard'-informationer ud fra de forskellige forhandlersider. Så kunne I måske have tid til at lave en biograf- eller DVD-anmeldelse imens?! :-)
#8 DarkLight 20 år siden
#9 20 år siden
#10 filmz-kaotmus 20 år siden