#8 og 9: Rolig nu, jeg har kun cirka to en halv dag i Tokyo, og det er nok begrænset, hvor mange dvd-bikse, mine rejsekammerater gider bliver slæbt rundt i. De resterende to en halv uge står i træningens tegn.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15 Så køb den da for vores andres skyld, så vi kan købe den, når den bliver genudgivet to uger efter, du har betalt en formue for den ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Den har også længe været på min ønskeseddel... for dog indenfor et par uger JP trilogy SB ind ad døren og har fået fortalt at lydsporet skulle være ligeså godt.. Eneste problem er at jeg frygter det er en bootleg!!! :(
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#11 filmz-yoshimura 20 år siden
#12 El vez 20 år siden
#11 Det var blot et forslag :)
#13 filmz-Bruce 20 år siden
#14 El vez 20 år siden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
#15 filmz-Bruce 20 år siden
Så...jeg venter og håber :)
#16 filmz-yoshimura 20 år siden
#17 filmz-Bruce 20 år siden
;)
#18 El vez 20 år siden
Det er faktisk til at tude over, at saa laekker en udgivelse er taget af markedet.
#19 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell
#20 filmz-Munk 20 år siden
- Steve Carell