Har købt Clerks X og har endelig modtaget den, men til min store fortvivelse fandt jeg ud af at boxen dvd'erne ligger i er ødelagt. Vi ved jo alle sammen godt at det er post danmarks måde at håndtere pakker på (fuldstændig respektløst). Nu til mit spørgsmål:
1) Jeg kan godt få post danmark til at betale for returneringen af dvd'en, ikke? Da det jo er deres skyld?
2) den er købt hos cd-wow, dvs. jeg bare sender den direkte tilbage til dem, men skal jeg skrive en note til dem om at kassen er gået i stykker og jeg ønsker en ny udgave? Eller finder de selv ud af det?
Mange tak.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet. http://derb.dk
Nu har den jo været et pænt stykke undervejs, så det er jo ikke sikkert at det først er sket efter den er kommet ind for landets grænser - hvilket Post Danmark nok skal være hurtige til at fortælle dig.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har enkelte gange modtaget ting fra cd-wow, der tydeligvis var ødelagte før Post DK havde fat i dem. Det er ikke nødvendigvis postvæsnets skyld og det hjælper garanteret ikke at råbe af dem :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg modtager ofte beskadigede pakker fra CD-WOW. Men kun fra CD-WOW. Taget i betragtning af at deres pakker rejser verden rundt er de meget dårligt pakket ind. Så jeg syntes faktisk ikke at skylden skal skydes på PostDK, da pakken er i rigtig mange hænder før den lander i PostDK's hænder. Og de gamle kællinger i PostDK har ihvertfald SLET ikke noget med det at gøre, og det har selve postbudet heller ikke. Det er i opsorteringen at det går galt.
#9 - Jeg synes nu ikke, at der er noget mønster. Jeg modtager ikke flere smadrede cases fra CD-Wow, end fra alle andre (hvis man ser på det i procent).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 filmz-derb 20 år siden
Har købt Clerks X og har endelig modtaget den, men til min store fortvivelse fandt jeg ud af at boxen dvd'erne ligger i er ødelagt. Vi ved jo alle sammen godt at det er post danmarks måde at håndtere pakker på (fuldstændig respektløst).
Nu til mit spørgsmål:
1) Jeg kan godt få post danmark til at betale for returneringen af dvd'en, ikke? Da det jo er deres skyld?
2) den er købt hos cd-wow, dvs. jeg bare sender den direkte tilbage til dem, men skal jeg skrive en note til dem om at kassen er gået i stykker og jeg ønsker en ny udgave? Eller finder de selv ud af det?
Mange tak.
http://derb.dk
#2 jacob_uno 20 år siden
#3 HeavyClaus 20 år siden
Du får højst sandsyndligt en ny boks og et gavekort på det beløb du har betalt porto!
Så slipper du for at blande inkompetente post DK ind i det :)
CD WOW er altid gode og hurtige til at hjælpe :-)
#4 filmz-derb 20 år siden
Går op til de gamle kællinger på posthuset og råber lidt af dem, det har de efterhånden fortjent.
http://derb.dk
#5 noget 20 år siden
#6 chandler75 20 år siden
#7 lagoni 20 år siden
#8 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 pulse83 20 år siden
#10 dyg 20 år siden