... jeg efterlyser altså at der snart kommer en standard for hvad der er hvad når man snakker næste lørdag. Næste vil altid for mig være den næst kommende. Er både på dansk tysk og engelsk man har det sprogproblem.
Når man er onsdag/torsdag i en uge (som jo bekendt er lille-fredag og lille-lille-fredag hehe), så er DENNE weekend den der er lige på trapperne. NÆSTE weekend vil så være den i NÆSTE uge. :-)
edit: personligt syntes jeg plan-b er overrated, deres udvalg på hane er simpelthen skammeligt (de gange jeg har været der). Hvis jeg vil have flaskeøl kan jeg få det i min egen sofa.
Jeg har prøvekørt Plan B her til aften og udvlaget er skuffende for øjeblikket ingen IPAer og ingen mikromikro- gem den evetuelt til næste gang. Men generelt kan jeg betemt anbefale stedet. De har fået Vetters tilbage og det er det eneste sted i DK den fås.
Brewpub er dog i min bog et noget skuffende sted - deres øl er ikke noget særligt.
Mikkeller har jeg været på 4-5 gange og her er udvalget meget fint især hvis der går en måned mellem besøgene.
For en høker bajer er der Høkeren i ravnsborggade og Kihoskh på Sønderboulevard (fik endeligt besøgt den et par gange her til sommer - Janniands anbefaling og måske arbejdsplads?). Ellers har Holte vinlager alt efter deres størrelse et fint udvlag.
#21 chronaden 14 år siden
Ellers tak for infoen!
#22 OxxY 14 år siden
... jeg efterlyser altså at der snart kommer en standard for hvad der er hvad når man snakker næste lørdag. Næste vil altid for mig være den næst kommende. Er både på dansk tysk og engelsk man har det sprogproblem.
#23 McPeter 14 år siden
#24 chronaden 14 år siden
Jeg skrev jo oprindeligt "weekenden efter denne", det kan vel ikke misforstås? :P
#25 Spanner 14 år siden
http://www.oktoberfestdk.dk
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#26 rubberdub 14 år siden
#27 jessup 14 år siden
Jeg har prøvekørt Plan B her til aften og udvlaget er skuffende for øjeblikket ingen IPAer og ingen mikromikro- gem den evetuelt til næste gang. Men generelt kan jeg betemt anbefale stedet. De har fået Vetters tilbage og det er det eneste sted i DK den fås.
Brewpub er dog i min bog et noget skuffende sted - deres øl er ikke noget særligt.
Mikkeller har jeg været på 4-5 gange og her er udvalget meget fint især hvis der går en måned mellem besøgene.
For en høker bajer er der Høkeren i ravnsborggade og Kihoskh på Sønderboulevard (fik endeligt besøgt den et par gange her til sommer - Janniands anbefaling og måske arbejdsplads?). Ellers har Holte vinlager alt efter deres størrelse et fint udvlag.
http://kihoskh.dk/
Top tre for mig (kun øllen der tæller):
Mikkeller
Plan B
Ørsted
#28 OxxY 14 år siden
True! Troede ellers lige jeg kunne undskylde min bommert :D
#29 JannikAnd 14 år siden
#30 chronaden 14 år siden