Duchesse de Bourgogne kan i hvert fald fåes i Århus (Skjold Burne på Store Torv).
Ifølge brugerne på ratebeer er Duchesse en middelmådig sour ale, men jeg er ret glad for den. Desværre har jeg ikke prøvet specielt mange sour ales endnu, men det skal der laves om på! :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Spøjst, jeg har netop lige købt et par øl i Brugsen på vej hjem, så dukker denne tråd op.
Jeg aner ikke hvordan de smager endnu, men det drejer sig om et jamaicansk mærke, der hedder "Red Stripe".
Jeg kan godt lide øl og alle mulige former for øl, men ligesom med vin, aner jeg ikke ret meget om det, udover at jeg efterhånden foretrækker ale frem for pilsner, hvis jeg bare skal nyde en stille aften-øl og en stout (eller 10) kan også sagtens glide ned.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
#13 Brugsen havde ½ pris på ALLE special øl hele sidste uge, resultatet er jeg har 5 bæreposer på gulvet ved siden af mig fyldt med forskellige øl, købte også et par af dem der, fordi flaskerne var så søde :P
#11 dyg 15 år siden
Ifølge brugerne på ratebeer er Duchesse en middelmådig sour ale, men jeg er ret glad for den. Desværre har jeg ikke prøvet specielt mange sour ales endnu, men det skal der laves om på! :)
#12 chronaden 15 år siden
#13 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg aner ikke hvordan de smager endnu, men det drejer sig om et jamaicansk mærke, der hedder "Red Stripe".
Jeg kan godt lide øl og alle mulige former for øl, men ligesom med vin, aner jeg ikke ret meget om det, udover at jeg efterhånden foretrækker ale frem for pilsner, hvis jeg bare skal nyde en stille aften-øl og en stout (eller 10) kan også sagtens glide ned.
#14 chronaden 15 år siden
Brugsen havde ½ pris på ALLE special øl hele sidste uge, resultatet er jeg har 5 bæreposer på gulvet ved siden af mig fyldt med forskellige øl, købte også et par af dem der, fordi flaskerne var så søde :P
#15 davenport 15 år siden
#16 filmz-Utyske 15 år siden
True, flaskerne har en fantastisk størrelse. :D
#17 Kruse 15 år siden
Selvom jeg dog ikke kan lide rødvin, eller al slags hvidvin...Så helt enig er jeg vel heller ikke!
Jeg er dog stor fan af portvin!
#18 chronaden 15 år siden
#16 yeah, men mistænker godt nok de ikke smager af ret meget :P (ikke åbnet en endnu)
#19 filmz-Utyske 15 år siden
Nej, det er ikke alverden, må man sige.
#20 davenport 15 år siden