Når til sagen, Den tegnefilm jeg søger blev vist på inten "TCC/CC" eller "Kanal 2" for min 8 år siden(formentlig længere tilbage)
Det foregår i et science-fiction/Western univers, Hvor hovedpersonen er Sherif af Indiansk afstammelse. Der er en del Gnomer/Dværge/små minearbejdere i den. Hovedperson kan få hjælp fra "dyrenes ånder"(gæt) noget i stil med "the strength of the bear", "agility of the mountain lion(puma)" og et eller andet med en ørn.(formentlig svæve)
Var nok omkring 4-7 år gammel da jeg så den, fattede ikke meget da den var på engelsk.
Når, men håber der er hjælp at hente. Ellers så tk for at have givet det et kik.
Når vi lige er ved emnet - kan huske en tegnefilm/serie jeg altid så som barn havde "He Ain't Heavy, He's My Brother" som tema-sang.. Og det er sådan set det jeg kan huske..
Nogen der kan hjælpe? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Allright nu ved er ved meget få ledetråde: Det er en liveaction serie. Den handler om to fjolser der er i rummet. Synes at kunne erindre de havde røde dragter på...men er ikke sikker.
I et afsnit overværer eller deltager de i et galaktisk olympiade eller show. Tror der var en motorcykel med der fløj over et bassin.
Senere ender de i et dårligt lavet rumskib, hvor de bliver jagtet af et monster, som vist lignede lidt "Coisin It" (behåret fyr), fra Adams Family. Blandt andet bliver de jagter rundt om en rund dims med en diameter på ca. 1 meter...altså rent tegneserieagtigt.
Nogen bud? Tror serien var engelsk og den er som minimum 15 år gammel...og sandsynligvis ældre.
#9 Bedre kvalitet og mere komedieagtigt. Og som sagt mener jeg det var på engelsk og så på den anden side af 15 år gammel. Så den er jeg sikker på det ikke er. Men jeg er 26 år lige pt. og jeg vil skyde på jeg så den, da jeg var omkring de 10 (+/- 3 år). Om den er endnu ældre ved jeg ikke. Den var vist optaget fra en udenlandsk kanal dengang kabel-TV var en sjældenhed, og jeg så den på en Video-2000...så det er LÆNGE siden.
Men special effects niveauet er på lavde med "Martin & Ketil".
#1 filmz-må finde 19 år siden
Når til sagen, Den tegnefilm jeg søger blev vist på inten "TCC/CC" eller "Kanal 2" for min 8 år siden(formentlig længere tilbage)
Det foregår i et science-fiction/Western univers, Hvor hovedpersonen er Sherif af Indiansk afstammelse.
Der er en del Gnomer/Dværge/små minearbejdere i den. Hovedperson kan få hjælp fra "dyrenes ånder"(gæt)
noget i stil med "the strength of the bear", "agility of the mountain lion(puma)" og et eller andet med en ørn.(formentlig svæve)
Var nok omkring 4-7 år gammel da jeg så den, fattede ikke meget da den var på engelsk.
Når, men håber der er hjælp at hente.
Ellers så tk for at have givet det et kik.
#2 davenport 19 år siden
#3 davenport 19 år siden
http://search.ebay.co.uk/BRAVESTARR-DVD-COMPLETE-S...
..hvis du vil erhverve dig den. Det ser ikke ud til at den er udkommet på DVD.
Og velkommen til :)
#4 Martindan 19 år siden
#5 inflector 19 år siden
#6 HonoDelLoce 19 år siden
Når vi lige er ved emnet - kan huske en tegnefilm/serie jeg altid så som barn havde "He Ain't Heavy, He's My Brother" som tema-sang.. Og det er sådan set det jeg kan huske..
Nogen der kan hjælpe? :D
#7 Captain Vallo 19 år siden
Yeah, mand! Det show havde jeg fuldstændig glemt. Jeg var oven i købet fan i en sådan grad, at jeg havde noget af legetøjet.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#8 Confused101 19 år siden
Det er en liveaction serie. Den handler om to fjolser der er i rummet. Synes at kunne erindre de havde røde dragter på...men er ikke sikker.
I et afsnit overværer eller deltager de i et galaktisk olympiade eller show. Tror der var en motorcykel med der fløj over et bassin.
Senere ender de i et dårligt lavet rumskib, hvor de bliver jagtet af et monster, som vist lignede lidt "Coisin It" (behåret fyr), fra Adams Family. Blandt andet bliver de jagter rundt om en rund dims med en diameter på ca. 1 meter...altså rent tegneserieagtigt.
Nogen bud? Tror serien var engelsk og den er som minimum 15 år gammel...og sandsynligvis ældre.
#9 davenport 19 år siden
#10 Confused101 19 år siden
Men special effects niveauet er på lavde med "Martin & Ketil".