Tjah, hvis der ikke fandtes andre hold ville det jo bare være en stor cirkel-jerk, og hvor hyggeligt det end kan lyde for visse mennesker, så er det altså ret gay.
Personligt ser jeg ikke fodbold, og jeg har svært ved at se hvad der driver folk til at følge et hold på en helt fanatisk måde. For dem der har fulgt holdet i mange år, er der jo næppe en eneste original spiller tilbage af det hold man i første omgang syntes var fedt, og hvad er så pointen? Det er naturligvis forståeligt nok hvis det er ens lokale hold man holder med, men jeg har hørt om folk der hverken bor eller har boet i nærheden af Brøndby, der alligevel går meget op i at det er det hold de bedst kan lide.
Alt dette sagt vil jeg lige nævne at Randy Couture er ubetinget jordens sejeste sportsmand.
#11 filmz-che 21 år siden
#12 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#13 filmz-Bruce 21 år siden
#14 PlattFuss6.7 21 år siden
#15 filmz-urpheus 21 år siden
#16 nakalay 21 år siden
#17 dyg 21 år siden
#18 The Insider 21 år siden
#19 PlattFuss6.7 21 år siden
#20 Lowkey 21 år siden
Tjah, hvis der ikke fandtes andre hold ville det jo bare være en stor cirkel-jerk, og hvor hyggeligt det end kan lyde for visse mennesker, så er det altså ret gay.
Personligt ser jeg ikke fodbold, og jeg har svært ved at se hvad der driver folk til at følge et hold på en helt fanatisk måde. For dem der har fulgt holdet i mange år, er der jo næppe en eneste original spiller tilbage af det hold man i første omgang syntes var fedt, og hvad er så pointen?
Det er naturligvis forståeligt nok hvis det er ens lokale hold man holder med, men jeg har hørt om folk der hverken bor eller har boet i nærheden af Brøndby, der alligevel går meget op i at det er det hold de bedst kan lide.
Alt dette sagt vil jeg lige nævne at Randy Couture er ubetinget jordens sejeste sportsmand.