Mit anonnement på Norton er netop udløbet og jeg overvejer om jeg skal forny det eller evt. skifte til en anden producent. Er der nogen der kan anbefale et alternativ?
Selvfølgeligt kan man være uheldig, men man kommer altså utroligt langt ved at bruge sin sunde fornuft, når man er online og når man modtager mails. Men de få gange jeg har haft problemer, så har AVG hjulpet mig ganske fint.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Takker for den hurtige respons. Tror jeg dropper norton og prøver en gratis anti virus. Norton er jo ikke ligefrem gratis.
Ja sund fornuft når man langt med, har da heldigvist sjældent haft virus, måske 2-3 gange på sidste 10 år. Dog er jeg tilhænger af sønderlemning når det kommer til producenter af virus.
#5 - Jeg tror ikke det fåes i forretninger mere. Jeg fik et abonnement på det for mange år siden, og det kører stadigvæk, selvom der dog er visse måneder, hvor jeg ikke modtager min leverance :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#7: Jeg leder stadig efter min gamle... nogenlunde samtidig med at jeg fik et brev, om at mit pas skal fornyes, modtog jeg også et af samme slags ang. min sunde fornuft. Men jeg har vist forlagt den... :/
#8: Ah ja, det er også sandt, men jeg mindes at have hørt noget om, at man for et forholdsvis beskedent beløb kan opgradere til sund fornuft 3.0 - eller 3.1-beta-versionen hvis man tør - så skulle man kunne tåle mindst 8 fadøl, før man risikerer at gå fra snøvsen.
#1 inflector 16 år siden
Mit anonnement på Norton er netop udløbet og jeg overvejer om jeg skal forny det eller evt. skifte til en anden producent. Er der nogen der kan anbefale et alternativ?
#2 filmz-Kadann 16 år siden
AVG, Avast og Anti-vir er tre gode bud på gratis programmer, der er mindst ligeså gode, hvis ikke bedre, end Norton.
#3 Highland Park 16 år siden
#4 dyg 16 år siden
1. Min sunde fornuft
2. AVG
Selvfølgeligt kan man være uheldig, men man kommer altså utroligt langt ved at bruge sin sunde fornuft, når man er online og når man modtager mails. Men de få gange jeg har haft problemer, så har AVG hjulpet mig ganske fint.
#5 Highland Park 16 år siden
Hvor kan førstnævnte downloades?
#6 inflector 16 år siden
Ja sund fornuft når man langt med, har da heldigvist sjældent haft virus, måske 2-3 gange på sidste 10 år. Dog er jeg tilhænger af sønderlemning når det kommer til producenter af virus.
#7 dyg 16 år siden
#8 filmz-vassago 16 år siden
#9 chronaden 16 år siden
#10 Highland Park 16 år siden
#8: Ah ja, det er også sandt, men jeg mindes at have hørt noget om, at man for et forholdsvis beskedent beløb kan opgradere til sund fornuft 3.0 - eller 3.1-beta-versionen hvis man tør - så skulle man kunne tåle mindst 8 fadøl, før man risikerer at gå fra snøvsen.