Mangler stadig at købe et par julegaver. Hvad fanden giver man sin mor? (med off-topic mente jeg 'ikke film')...?? Gode forslag modtages med kyshånd og det der :) Kunne jo være der var nogen der havde nogle sådan universelle mor-julegave-idéer :)
Hvor meget vil du give? Hvad med en god bog? Jeg tror den bog Benny Andersen og Johannes Møllehave har skrevet sammen kommer til at ligge under mange juletræer i år.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#1 Slettet Bruger [195450969] 22 år siden
Mangler stadig at købe et par julegaver. Hvad fanden giver man sin mor? (med off-topic mente jeg 'ikke film')...?? Gode forslag modtages med kyshånd og det der :)
Kunne jo være der var nogen der havde nogle sådan universelle mor-julegave-idéer :)
#2 Kalle Ferm 22 år siden
Hvad med en god bog? Jeg tror den bog Benny Andersen og Johannes Møllehave har skrevet sammen kommer til at ligge under mange juletræer i år.
Jakob
#3 Corgan 22 år siden
;-)
#4 McPeter 22 år siden
En af mine gode venner gav sidste år sin mor en design-dejskraber som hun blev vildt glad for! Det er nok heller ikke noget hun forventer! :-)
Pøj, pøj med det!
Og glædelig jul...
#5 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#6 Slettet Bruger [195450969] 22 år siden
#4: "Næææh, en dejskraber...lige hvad jeg står og mangler. Og så endda en designer-dejskraber."
#7 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#9 chandler75 22 år siden
Glæder mig til at se hendes reaktion - tihi :)
#10 Ikari 22 år siden
Tænk hvis du havde gjort det omvendt: Puttet en DVD med "Bad Taste" ind i, hvad hun tror er et gavekort til Imerco....
Den reaktion vil nok være sjovere ;)