Gravatar

#1 Morbid 21 år siden

Når vi nu var indlagt til at lave et projekt i skolen, kunne man jo ligeså godt lave noget der interesserer en. Her er en biografstol jeg har bygget lidt på indtil videder.

Billede

Forslag til forbedringer osv. modtages med kyshånd. (Kopholder er på vej :D)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#2 Spanner 21 år siden

Airbag
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Der skal self være dobbeltarmlæn, som folk ikke skal kæmpe om en.
Stol med vip er også godt.
Evt nummer ville gøre den lettere at finde.
Krumning af stolerækken så folk helt ude i siden ikke skal dreje nakken af led.

EDIT: Alt overstående er ligegyldig, hvis man tager udgangspunkt i at der kun skal være en. Men hvor er det sjove i det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 McPeter 21 år siden

Rum under sædet til opbevaring af taske/jakke/mobiler/etc? Det er altid en pest når alle ens ting ligger på gulvet foran en og dem der kommer for sent/skal tisse lige træder på det hele på vej ind/ud...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 filmz-mathias- 21 år siden

For slet ikke at glemme det vigtigste: Kopholder. Det er så irriterende, at skulle sidde med koppen i hånden gennem hele filmen eller, at skulle sætte den på gulvet, hvor risikoen for spark er tilstede.

Edit: Så skisme ikke, at den allerede er på vej...
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#6 filmz-nemesis 21 år siden

Jeg kan se, at du har skrevet et indlæg om samme emne inde på hifi4all. :)
Som de også skriver derinde, så vil en nakkestøtte være en god ting. En biografstol skal efter min mening selvfølelig være bekvemt og støttende, så man ikke får oplevelsen spoleret af en ubekvemt stol (uden cola light holder).
Jeg så hellere, at armlænet gik hele vejen ned og er forholdsvist bredt evt. polstret.
Gravatar

#7 filmz-Zitter 21 år siden

Jeg vil gerne skrive under på at man sidder GODT.
Jeg var crash test dummie og den bestod !
Gravatar

#8 filmz-Martin Schou 21 år siden

Nu bliver nakkestøtte nævnt. Kan vi få en, der kan justeres i højden? Vi er ikke alle lige lave/høje.
I'm not left-handed either.
Gravatar

#9 lagoni 21 år siden

eller i bredden, måske? vi er ikke alle lige tynde/tykke :)

jeg tror jeg ville blive en smule irriteret hvis jeg sad bag en mand på 2 m der liiiige sku sætte stolen bare lidt op så der var god benplads... :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 filmz-Martin Schou 21 år siden

lagoni: Det KUNNE jo løses ved at lave salene højere ... tænk IMAX ... se dét er god service for lave folk bag høje folk ...
I'm not left-handed either.

Skriv ny kommentar: