#1: En Bin-fil er et image/billede af f.eks. en cd. D.v.s. kan Bin-filen indeholde nøjagtigt det samme som af den cd den er blevet lavet. En Cue-fil indeholder informationer om hvordan de enkelte filer i Bin-filen er strukturerede.
Du kan læse selve Cue- og Bin-filerne ved at brænde dem ned på en cd (vælg "Image-file"). Du kan åbne Bin-filen med Isobuster eller du kan lave et virtuelt cd-drev og indlæse Cue-filen herpå.
så vidt jeg husker, er cue-filer dem der inderholder al 'track information' om en CD/VCD, fx hvor numrene starter og slutter. bin-filer ved jeg ikke rigtig noget om, men det må ha noget at gøre med 'binær'
Hov, Corgan var vist hurtigere og lyder til ha lidt bedre styr på det end jeg... Så lyt til ham :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 Kalle Ferm 22 år siden
Nogen der ved hvad Cue og Bin filer er?
Hvordan kan jeg bruge dem?
#2 chandler75 22 år siden
#3 Kalle Ferm 22 år siden
#4 Corgan 22 år siden
En Bin-fil er et image/billede af f.eks. en cd. D.v.s. kan Bin-filen indeholde nøjagtigt det samme som af den cd den er blevet lavet.
En Cue-fil indeholder informationer om hvordan de enkelte filer i Bin-filen er strukturerede.
Du kan læse selve Cue- og Bin-filerne ved at brænde dem ned på en cd (vælg "Image-file"). Du kan åbne Bin-filen med Isobuster eller du kan lave et virtuelt cd-drev og indlæse Cue-filen herpå.
#5 lagoni 22 år siden
Hov, Corgan var vist hurtigere og lyder til ha lidt bedre styr på det end jeg... Så lyt til ham :)
#6 Kalle Ferm 22 år siden
Vil lege lidt med det. Tak for hjælpen!
#7 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#8 Ivse 22 år siden
#9 Kalle Ferm 22 år siden
Har fået brændt min CD. :-)