Er det bare mig der ike kiggede ordentlig efter eller glipper Charlie Prince (Ben Foster) fra listen, hvis Chigurh fra No Country for Old Men, er med så skal han hvertfald også på listen, selv om han også er ny, var han satme brilliant i filmen som den klassiske Western helt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Helt enig - en af de mest modbydelige skurke i filmhistorien.
Jeg har et par bud, der kunne spice listen lidt op:
Richie Cusack - skønt det kun er ca. fem minuter (William Hurt) J.J. Hunsecker (Burt Lancaster) Walter Kurtz (Marlon Brando) Vivian Thompson (Robert Downey Jr.) Mildred Ratched (Louise Fletcher) Michael Corleone (Al Pacino) - den er så oplagt, at jeg slet ikke fatter hvorfor karakteren ikke er der. Efter min mening en af de mest skræmmende og iskolde skurke set.
#11 Helt enig - en af de mest modbydelige skurke i filmhistorien.
Richie Cusack - skønt det kun er ca. fem minuter (William Hurt) J.J. Hunsecker (Burt Lancaster) Walter Kurtz (Marlon Brando) Stansfield (Gary Oldman) Vivian Thompson (Robert Downey Jr.) Mildred Ratched (Louise Fletcher) Carter Hayes (Michael Keaton) Michael Corleone (Al Pacino) - den er så oplagt, at jeg slet ikke fatter hvorfor karakteren ikke er der. Efter min mening en af de mest skræmmende og iskolde skurke set.
#18 Hehe naturligvis. Der er utroligt mange oversete skurke - apropos Hitch, er Bruno fra "Strangers on a Train" også pænt creepy. Men ikke ligeså oplagt som dit bud. :)
#11 dyg 17 år siden
#12 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 MouseMickey 17 år siden
#14 wimmie 17 år siden
#15 elwood 17 år siden
prøver at redde den, men folk ved hvad jeg mente, aner kke lige hvorfor helt kom med til sidst jeg emnte self. klassisk western skurk 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 dolphinfriendly 17 år siden
Richie Cusack - skønt det kun er ca. fem minuter (William Hurt)
J.J. Hunsecker (Burt Lancaster)
Walter Kurtz (Marlon Brando)
Vivian Thompson (Robert Downey Jr.)
Mildred Ratched (Louise Fletcher)
Michael Corleone (Al Pacino) - den er så oplagt, at jeg slet ikke fatter hvorfor karakteren ikke er der. Efter min mening en af de mest skræmmende og iskolde skurke set.
#17 dolphinfriendly 17 år siden
Richie Cusack - skønt det kun er ca. fem minuter (William Hurt)
J.J. Hunsecker (Burt Lancaster)
Walter Kurtz (Marlon Brando)
Stansfield (Gary Oldman)
Vivian Thompson (Robert Downey Jr.)
Mildred Ratched (Louise Fletcher)
Carter Hayes (Michael Keaton)
Michael Corleone (Al Pacino) - den er så oplagt, at jeg slet ikke fatter hvorfor karakteren ikke er der. Efter min mening en af de mest skræmmende og iskolde skurke set.
#18 The Insider 17 år siden
#19 dolphinfriendly 17 år siden
#20 dolphinfriendly 17 år siden