#10 Jamen om alle bookmakere tilbyder begge dele eller ej har jo ikke noget med slutresultatet at gøre :) Resultatet efter 90 minutter og slutresultatet er to forskellige ting. Det er alle bookmakere enige om: Hvis Zenit og Rangers spiller 2-2 i ordinær i UEFA-finalen så afgører alle bookmaker deres spil, "Resultatet efter 90 minutter", som et X. Hvis Rangers scorer i forlænget og vinder kampen 3-2, så udbetaler de penge til dem der havde bettet på Rangers i spillet "hvem står med pokalen når slutresultatet foreligger".
Nej det er forkert, for hvis kampen skal have en vinder som f.eks. i en finale, kan du hos bookmakerne både spille på resultatet efter ordinær spilletid, og på hvem der står med sejren når kampen er slut.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 Michael Andersen 17 år siden
#12 HonoDelLoce 17 år siden
Det er jo blevet konstateret 5 gange i denne tråd.. ? Hvorfor vil du dog det igen .. ?
Jeg konstaterede bare at det IKKE var alle bookmakere der giver mulighed for at spille på andet end resultatet efter 90 minutter..
What's the problem .. ?
#13 Michael Andersen 17 år siden
#14 HonoDelLoce 17 år siden
Næh, det var en kommentar til din #6
#15 Michael Andersen 17 år siden