Lige lidt brok over spørgsmålet. Formuleringen 'hvad var slutresultatet' er ikke videre fyldestgørende. Hvordan defineres slutresultatet helt præcis her? Slutningen på den ordinære kamp eller det helt endelige resultat?
Slutresultatet er når det er slut, helt slut, ikke når der er 2x15 min, golden goal eller en straffespark konkurrence tilbage - for så er det jo ikke slut? :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nah. Jeg vil nu godt påstå, at visse kunne finde på at definere slutresultatet som den ordinære kamps slutning - eksempelvis bookmakere, men også 'almindelige' mennesker. Anyway, no biggie, det var også din definition, jeg selv kom frem til og brugte i min besvarelse :-)
Men hvis resultatet efter hele kampen, forlænget osv ikke er slutresultatet - hvad hedder det så? Det kan jo ikke være slut før man er helt færdig. Skulle resultatet så hedde halvslutresultatet og næstenslutresultatet ;)
#5"Desværre er slutresultatet 90min. Nej det er forkert, for hvis kampen skal have en vinder som f.eks. i en finale, kan du hos bookmakerne både spille på resultatet efter ordinær spilletid, og på hvem der står med sejren når kampen er slut. Så hvis kampen skal ud i forlængning efter de 90 min. er fløjet af, er det altså ikke slutresultatet, for det er ikke fundet endnu.
#6: Ja, jeg kender nu også kun, efter 1. halvleg, ordinær og forlænget spilletid samt det endelige resultat - som må være slutresultatet, da det jo så først er helt slut.
#8 Ja men så spiller du på "Resultatet efter ordinær spilletid", og det er ikke det samme som slutresultatet, hvis kampen som sagt fortsætter i forlænget spilletid.
Jeg siger jo netop, at det ikke er alle bookmakere der gør det på den måde.. Faktisk er jeg tit stødt på bookmakere der kun har haft "Resultat" som spille-mulighed - og når det er tilfældet, gælder "resultat" altså for "resultat efter 90 minutter" uden mulighed for at spille på det man i almindelig tale ellers ville kalde det "endelige" resultat, altså efter forlænget spilletid..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 Slettet Bruger [996187539] 17 år siden
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 Slettet Bruger [996187539] 17 år siden
#4 filmz-vassago 17 år siden
#5 filmz-sanjo 17 år siden
Finder det også mærkeligt, hvis det bare var sådan som du sagde, ville jeg havde vundet mange penge :).
Desværre er slutresultatet 90min.
#6 Michael Andersen 17 år siden
Nej det er forkert, for hvis kampen skal have en vinder som f.eks. i en finale, kan du hos bookmakerne både spille på resultatet efter ordinær spilletid, og på hvem der står med sejren når kampen er slut. Så hvis kampen skal ud i forlængning efter de 90 min. er fløjet af, er det altså ikke slutresultatet, for det er ikke fundet endnu.
#7 filmz-vassago 17 år siden
#8 HonoDelLoce 17 år siden
Det er slet ikke alle bookmakere der tilbyder både efter 90 minutter og endelige resultat..
Og i de tilfælde betyder "resultat" altså bare efter 90 minutter..
Trust me .. Har prøvet det bogstavelig talt hundredevis af gange..
#9 Michael Andersen 17 år siden
#10 HonoDelLoce 17 år siden
Så læser du overhovedet ikke mit indlæg.. :)
Jeg siger jo netop, at det ikke er alle bookmakere der gør det på den måde.. Faktisk er jeg tit stødt på bookmakere der kun har haft "Resultat" som spille-mulighed - og når det er tilfældet, gælder "resultat" altså for "resultat efter 90 minutter" uden mulighed for at spille på det man i almindelig tale ellers ville kalde det "endelige" resultat, altså efter forlænget spilletid..