Tjah, det er da egentlig ikke så dyrt, men så er det jeg skal til at priotere hvilke film der skal købes i denne måned, fordi min wishlist inde på CD-Wow er unægtelig alt for stør.
Jeg synes forresten egentlig generelt at asiatiske film er interessante fordi de ofte fortælles anderledes end film fra vesten (læs: Hollywood), desuden så synes jeg også, at specielt deres gysere er langt mere stemningspræget og har en mørkere atmosfære.
Jeg har lige set Oldboy iaften for anden gang. Det var en ligeså stor nydelse denne gang, jeg var blot mere bevidst om handlingerne hos de enkelte. Nogle af de ting jeg ikke helt ku' få til at hænge sammen ved første screening, hang til min store glæde, sammen alligevel. Det gælder om at holde tungen lige i munden, for enhver oplysning, kan ha' betydning senere i filmen.
Det er uden tvivl min største filmiske oplevelse på niveau med Memento og Pulp Fiction.
Gudske tak og lov for en seriøs og glimrende asiatisk filmindustri i en periode, hvor Hollywood udspyr det ene lorte mesterværk efter det andet. Behøver man at sige Swat, Van Helsing, League of Extraordinary Bullshitting Men....on and on and on....
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ja, Hollywood hænger lige for meget i deres formularer og klicherne for tiden. Men altså, det sælger jo, gang på gang, og så længe der er et så stort marked for de har tomme film vil de også blive lavet. På den anden side så er det jo godt at se at de asiatiske film i de senere år er kommet godt med, burde også give større konkurrence på verdensplan.
Jeg går ud fra at du også har DVD'en, så jeg har lige et spørgsmål: Synes du ikke det er mærkeligt at den på disc 2 under Dokumentaries står "Behind The Scenes... Part 1" eller noget i den stil? Der er jo ikke en "Part 2". Jeg kan i hvert fald ikke finde den.
Me 2. Jeg kan især godt lide sangen "Old Boy"... d.v.s. sang nr.3.
Easter Egg finder du ved at vælge "Manual" første gang efter du har sat disc 2 i (så Starsailor videoen kører på hovedmenuen). I "Manual" skal du derefter trykke 2 gange til højre, så kassen med 5-tallet bliver highlighted. Tryk enter på din remote.
#11 ks 21 år siden
Jeg synes forresten egentlig generelt at asiatiske film er interessante fordi de ofte fortælles anderledes end film fra vesten (læs: Hollywood), desuden så synes jeg også, at specielt deres gysere er langt mere stemningspræget og har en mørkere atmosfære.
#12 filmz-Bruce 21 år siden
Det er uden tvivl min største filmiske oplevelse på niveau med Memento og Pulp Fiction.
Gudske tak og lov for en seriøs og glimrende asiatisk filmindustri i en periode, hvor Hollywood udspyr det ene lorte mesterværk efter det andet. Behøver man at sige Swat, Van Helsing, League of Extraordinary Bullshitting Men....on and on and on....
#13 ks 21 år siden
#14 Corgan 21 år siden
Jeg går ud fra at du også har DVD'en, så jeg har lige et spørgsmål:
Synes du ikke det er mærkeligt at den på disc 2 under Dokumentaries står "Behind The Scenes... Part 1" eller noget i den stil? Der er jo ikke en "Part 2". Jeg kan i hvert fald ikke finde den.
Jeg har forresten fundet et Easter Egg på disc 2.
#15 filmz-Bruce 21 år siden
#16 Corgan 21 år siden
Me 2. Jeg kan især godt lide sangen "Old Boy"... d.v.s. sang nr.3.
Easter Egg finder du ved at vælge "Manual" første gang efter du har sat disc 2 i (så Starsailor videoen kører på hovedmenuen). I "Manual" skal du derefter trykke 2 gange til højre, så kassen med 5-tallet bliver highlighted. Tryk enter på din remote.
Enjoy!
#17 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Prøv oxo whising stairs.... den er lidt på samme måde som a tail of two sisters....
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#18 Corgan 21 år siden
Aight... den vil også prøve at se nærmere på ved lejlighed så.
#19 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."