Gravatar

#11 El vez 21 år siden

Med 5+ lydspor og ingen dts tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter 'bedre billed og lyd'.

Den nuværende udgave indeholder filmen med dts og et stereospor og intet andet på disc 1, jeg kan ikke se hvordan de kan gøre billedet flottere...?

Hvad er der iøvrigt galt med billed/lydsiden på standardudgaven?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 filmz-Bruce 21 år siden

#11 Synes lyden er helt fin, men billedet kan helt sikkert, afhængig af hvordan den er filmet selvfølgelig, blive mindre "grynet".

Men man skal huske på, at nogle af de teknikere kan gøre mirakler med remastering. DTS lydsporet på Jurassic Park Superbit er jo oceaner meget bedre end Collectors Edition. DTS på Aliens Japanese Edition ligeså. Og DD.5.1 KAN være bedre end DTS, kommer an på hvad de har at arbejde med. Faktisk er DD.5.1. lydsporet på Open Range næsten ligeså godt som DTS sporet og DET siger jo noget :o)

Lad mig sige.....jeg HÅBER bare det ER bedre, i og med jeg elsker den film :o) ellers får de problemer med os fans ;o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 El vez 21 år siden

Jeg synes bare det er naivt at tro der kommer bedre billede og lyd ud af en udgivelse, når der er langt mindre plads på skiven til netop billede og lyd.

En af de vigtigste faktorer for billedkvaliteten er jo komprimeringen og der har standardudgivelsen de optimale forhold, ved at der kun er to lydspor på skiven der fylder. Resten kan bruges til billede.

Dts fylder ganske vidst mere end et DD spor, men på den nye skive skal der hældes 4 kommentarspor, et 5.1 spor og et 2.0 lydspor, der alle fylder godt på skiven og efterlader mindre plads til billedsiden - jeg er ked af det, men jeg tvivler på der er andet i denne udgivelse en lir, medmindre man kan koreansk.

Jeg fik iøvrigt genset Oldboy til CIFF, det var ret fedt at se den på et stort lærred og mon ikke standardudgaven havner hjemme på hylden en af dagene ;)
Gravatar

#14 filmz-Bruce 21 år siden

Kobber boksen.....kobber boksen :o)

Derudover...må vente og se. I og med de siger remastered, kan jeg kun håbe på en vis effekt. Har ikke standardudgaven ved mig, er lånt ud, så kan ikke se om der er andre ekstrating på disc 1, men kan huske hele soundtracket var på disc 2.

El vez...navnet...har du spillet Q2 i dine yngre dage? ;o)
Gravatar

#15 El vez 21 år siden

Spillede en del QW, men ikke Q2. Brugte dog "EIvis" og "Elvis" dengang.

Specs på standarden kan du se her indsendt af Corgan himself, der er kun filmen på disc 1 :)
Gravatar

#16 filmz-Bruce 21 år siden

Ok troede du var en jeg kendte :)

Well, bliver svært så at gøre det vildt meget bedre. Ku' godt tænke mig at se en bitrate på den.
Gravatar

#17 Corgan 21 år siden

#15:

Det er rigtigt. Der er kun filmen på disc 1.

#10:
Jeg mener at der på min 2 disc udgave på selve disc 2 er noget der hedder "Making of Documentary part 1". Som jeg kan se på det link i #1, så er der på Ultimate Edition noget der hedder "Making of Documentary part 2". Så vidt jeg kan huske, så indeholder min 2 disc heller ikke noget af det andet der er at finde på UE.
Gravatar

#18 filmz-Bruce 21 år siden

Well filmen er nu klar til bestilling hos Axel til 649

Oldboy U.E.

Nice one Axel ;o)
Gravatar

#19 El vez 21 år siden

Arrrh verdammt, nu blev jeg jo nød til at bestille den!

Husk at man kan preorder på axelmusic.com og få 10% rabat, hvis man har visa eller lign.
Gravatar

#20 Corgan 21 år siden

#19:

You son of a bitch!!

;-)

Jeg genså forøvrigt lige Oldboy igår. Feeeed film!

Skriv ny kommentar: