Jeg har set nogle Ole Bornedal ting og kan se stort forskel. Jeg har set Fri os fra de onde og Dybet som jeg ikke kunne li'. Men så ser jeg Charlot og Charlotte som er rigtig godt. Hvorfor er der så store forskel? Jeg vil spørge om I har set noget han har lavet der minder om Charlot og Charlotte?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#8: Jeg syntes filmen tager hele den der meget genbrugte historie op til genovervejelse, og fortæller den på en ny måde. Her taler jeg om hele "græsset er grønnere på den anden side" tingen. Og så syntes jeg skuespillet er overbevisende, instruktionen er opfindsom og billederne er fantastisk mørke og frataget deres varme. Og så lykkedes det endvidere Bornedal at lave en sex scene som holder uden at man krummer tæer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9 enig Kærlighed på film er en speciel dansk film, af den gode slags, især fedt at se Nikolaj lie kaas som skurk og Anders W. Berthelsen som helt, virkelig godt skuespil
#1 Nicki52 15 år siden
#2 MOVIE1000 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
#4 Skeloboy 15 år siden
#5 Nicki52 15 år siden
Ja, men behøves det at være så store ændringer fra god til skidedårligt?
#6 evermind 15 år siden
#7 Collateral 15 år siden
#8 Nicki52 15 år siden
Ja, det er den.
Hvorfor kan du godt lide Kærlighed på film, for jeg og dem jeg kender som har set den, ikke bryder sig om den.
#9 Collateral 15 år siden
#10 MOVIE1000 15 år siden
#8 hvorfor kan du ik lide den??