Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Jeg har set nogle Ole Bornedal ting og kan se stort forskel. Jeg har set Fri os fra de onde og Dybet som jeg ikke kunne li'. Men så ser jeg Charlot og Charlotte som er rigtig godt. Hvorfor er der så store forskel? Jeg vil spørge om I har set noget han har lavet der minder om Charlot og Charlotte?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

hvorfor skulle det da være ens?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Highland Park 15 år siden

Jens Okking?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 Skeloboy 15 år siden

#1 - der er da altid forskel på de fleste instruktørers film?
Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

#2-#4
Ja, men behøves det at være så store ændringer fra god til skidedårligt?
Gravatar

#6 evermind 15 år siden

#1 Jeg går ud fra, du mener Dybt Vand og ikke Dybet, som James Cameron jo lavede. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 Collateral 15 år siden

Jeg var rigtig glad for "Kærlighed på film." Meget overbevisende film, og vil stadig gerne se "Fri os fra det onde."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Nicki52 15 år siden

Ja, det er den.

Hvorfor kan du godt lide Kærlighed på film, for jeg og dem jeg kender som har set den, ikke bryder sig om den.
Gravatar

#9 Collateral 15 år siden

#8: Jeg syntes filmen tager hele den der meget genbrugte historie op til genovervejelse, og fortæller den på en ny måde. Her taler jeg om hele "græsset er grønnere på den anden side" tingen. Og så syntes jeg skuespillet er overbevisende, instruktionen er opfindsom og billederne er fantastisk mørke og frataget deres varme. Og så lykkedes det endvidere Bornedal at lave en sex scene som holder uden at man krummer tæer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 MOVIE1000 15 år siden

#9 enig Kærlighed på film er en speciel dansk film, af den gode slags, især fedt at se Nikolaj lie kaas som skurk og Anders W. Berthelsen som helt, virkelig godt skuespil

#8 hvorfor kan du ik lide den??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: