Gravatar

#31 Babo84 13 år siden

SAMCRO (29) skrev:
Selvfølgelig kan man det. Ridley Scott stor nok betydning til at få sin vision trumfet igennem og dermed hyre de folk han vil have.

Det er jo ikke Nolan vi snakker om her, se der kan man snakke om tomme tønder [url= mest. ;)

Når man misforstår:

"En nonne er ude at gå en stille aftentur. Hendes tur går forbi en lokal pub, idet hun passerer indgangsdøren, tumler en tydeligt meget beruset mand ud af døren.

Han stopper op foran nonnen, misser lidt med øjnene, for lige at justere sit syn.

Med det samme griber han nonnen i tøjet og knalder hende en på skrinnet, så hun vælter om på fortovet, hiver hende på højkant og knalder hende en med samme kraft, op med hende og samme tur en tredje gang, hun bliver liggende på fortovet og manden bøjer sig henover sit offer og siger med snøvlet stemme. "

"Det går ikke så godt i aften, hva BATMAN"

Gravatar

#32 Bruce 13 år siden

Moog (28) skrev:
Der hvor jeg frygter det mest kan gå galt med denne film, er på lydsiden. Alien havde den måske bedste soundwork nogensinde. Den karakteristiske hylende vind, computerne de klikkede løs som var de mekaniske og selvfølgelig det mest skræmmende soundtrack til dato.

Hvor svært får Scott ved at lave en sådan lydside i dag? Vil Fox ikke prøve at trumfe en bombastisk THX bulder og brag ned over filmen? Kan det overhovedet lade sig gøre at lave en lydstemning som i Alien i dag?

Goldsmiths score er verdensklasse. Det kan der ikke herske tvivl om :) Jeg købte denne version sidste år:

http://buysoundtrax.stores.yahoo.net/alcomorsounb....

Og det bliver ikke bedre. Jeg tror Ridley er bevidst om "arven" på alle områder og vil gøre sit til, at der sættes en kompetent komponist på sagen, men det vides vist ikke endnu, hvem som får tjansen. Marco Beltrami kunne være et interessant valg.

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#33 Bobby Singer 13 år siden

#31 Ud over dit lidt kryptiske indlæg, misforstod jeg skam ikke noget.

Lad mig skære det ud i pap, så du bedre kan følge med Babo84: Moog hentyder til om man overhovedet kan lave noget det á la det karakteristiske lydunivers som "Alien" besidder i dag. Det er rigtigt, at man ikke ser så meget til den slags lyd mere inden for de store Hollywood produktioner, som bygger mere på bulder og brag, som f.eks. Inception, men det betyder nødvendigvis ikke at den lyd er død. Med de rette folk involveret kan Scott sagtens bikse noget fornuftigt sammen.

Angående musikken bliver det rigtig nok en stor udfordring at finde den rette til jobbet.
Idjit
Gravatar

#34 BN 13 år siden

Babo84 (31) skrev:

Når man misforstår:

"En nonne er ude at gå en stille aftentur. Hendes tur går forbi en lokal pub, idet hun passerer indgangsdøren, tumler en tydeligt meget beruset mand ud af døren.

Han stopper op foran nonnen, misser lidt med øjnene, for lige at justere sit syn.

Med det samme griber han nonnen i tøjet og knalder hende en på skrinnet, så hun vælter om på fortovet, hiver hende på højkant og knalder hende en med samme kraft, op med hende og samme tur en tredje gang, hun bliver liggende på fortovet og manden bøjer sig henover sit offer og siger med snøvlet stemme. "

"Det går ikke så godt i aften, hva BATMAN"

Hahahaha

God joke! ;-D
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 Babo84 13 år siden

SAMCRO (33) skrev:
Ud over dit lidt kryptiske indlæg, misforstod jeg skam ikke noget

Min joke var møntet på dette udsagn: :)

"Det er jo ikke Nolan vi snakker om her, se der kan man snakke om tomme tønder BRRRRRRR mest. ;)"

Hvala :)

Skriv ny kommentar: