Se det er et argument der er til at føle på, hatten af for det.
Jeg kan udmærket se hvad du mener, men jeg synes nu Alan Rickman sparker i Die Hard, men ved nærmere eftertanke skulle han nok ryge nogle pladser ned i på min liste, og gøre plads for John Doe og Hannibal Lecter.
Gary Oldman er efterhånden nævnt et par gange, men jeg synes lige det er værd at nævne hans præstation i Leon:
"I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Can you hear it? It's like when you put your head to the grass and you can hear the growin' and you can hear the insects. Do you like Beethoven?".
#21 azathoth 22 år siden
Men overall mener jeg også Vader har den fedeste karakterudvikling IMO, netop fordi han bliver... øh... redeemed (kan ikke lige finde på dk ord)
#22 McPeter 22 år siden
næppe...
Til gengæld står der at redemption bl.a. betyder frelse, så mon ikke det er sådan noget vi er ude i?! At han bliver frelst?
DO you see the light?! - Blues Brothers. :-)
#23 SpielbergFreak 22 år siden
Se det er et argument der er til at føle på, hatten af for det.
Jeg kan udmærket se hvad du mener, men jeg synes nu Alan Rickman sparker i Die Hard, men ved nærmere eftertanke skulle han nok ryge nogle pladser ned i på min liste, og gøre plads for John Doe og Hannibal Lecter.
#24 azathoth 22 år siden
#25 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#26 davenport 22 år siden
#27 Kia 22 år siden
"I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven. Can you hear it? It's like when you put your head to the grass and you can hear the growin' and you can hear the insects. Do you like Beethoven?".
#28 lagoni 22 år siden
Som han selv siger "Medical books aren't written about losers!" og "Careful. I'm contagious". Gennemført ond
#29 Guts 22 år siden
Han er da super skurk og pisse ond!!
#30 filmz-psmadsen 22 år siden
Uden tvivl den mest geniale rolle nogensinde, og uden tvivl den "ondeste bad guy" ever ;-)