Hermed en blog med undertegnede figurerende som forfatter.
Bloggen indeholder læssevis af galde, endnu mere kundehad og så en smule tyskerhad (no offense).
Hvad siger I til den? Er det noget du ville vende tilbage til, hvis der engang imellem (meget gerne et par gange ugentligt) kom en sjov opdatering?
Hvis der er nogle her, der mener de har noget at tilføje, så kan I få tjansen som gæste-blogger. Det behøver ikke nødvendigvis være kunder, der pisser jer af. Det kan være den nye Ace Ventura 3, der ikke indeholder Jim Carey (btw, det emne er taget. Arbejder i øjeblikket på noget spass). Anyways. Smid mig en PB eller en mail på mahau[at]ondpanda.dk omgående!
Skriv et indlæg om hvor irriterende selvfede knægte med internet adgang er. At de mener at de er guds gave til internettet, og vil have alle andre folk indser det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 filmz-glasoksen 18 år siden
Hermed en blog med undertegnede figurerende som forfatter.
Bloggen indeholder læssevis af galde, endnu mere kundehad og så en smule tyskerhad (no offense).
Hvad siger I til den? Er det noget du ville vende tilbage til, hvis der engang imellem (meget gerne et par gange ugentligt) kom en sjov opdatering?
Hvis der er nogle her, der mener de har noget at tilføje, så kan I få tjansen som gæste-blogger. Det behøver ikke nødvendigvis være kunder, der pisser jer af. Det kan være den nye Ace Ventura 3, der ikke indeholder Jim Carey (btw, det emne er taget. Arbejder i øjeblikket på noget spass).
Anyways. Smid mig en PB eller en mail på mahau[at]ondpanda.dk omgående!
På forhånd mange tak, gutter!
#2 Kisbye 18 år siden
#3 filmz-glasoksen 18 år siden
Tak for linket :)
#4 DarkLight 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
Kører selv en side med et ret tilsvarende koncept (det er der nok mange der gør) www.fatdetnu.dk
Jeg har tilføjet dig på vores blogroll. Håber at du vil gengælde tjenesten.
#6 filmz-vassago 18 år siden
#7 gi-jones 18 år siden
#8 filmz-glasoksen 18 år siden
Men tag nu lige og fat den virtuelle blyant! Har I set Ace Ventura-konkurrencen? Det vil sgu være forfærdeligt hvis dét forslag vinder! :D ;)
#9 Lowkey 18 år siden
#10 filmz-glasoksen 18 år siden
Jeg har skrevet på en del foras, og har fået rigtig god respons fra næsten alle disse steder også.