Gravatar

#1 filmz-glasoksen 18 år siden

http://www.ondpanda.dk/

Hermed en blog med undertegnede figurerende som forfatter.

Bloggen indeholder læssevis af galde, endnu mere kundehad og så en smule tyskerhad (no offense).

Hvad siger I til den? Er det noget du ville vende tilbage til, hvis der engang imellem (meget gerne et par gange ugentligt) kom en sjov opdatering?

Hvis der er nogle her, der mener de har noget at tilføje, så kan I få tjansen som gæste-blogger. Det behøver ikke nødvendigvis være kunder, der pisser jer af. Det kan være den nye Ace Ventura 3, der ikke indeholder Jim Carey (btw, det emne er taget. Arbejder i øjeblikket på noget spass).
Anyways. Smid mig en PB eller en mail på mahau[at]ondpanda.dk omgående!

På forhånd mange tak, gutter!
Gravatar

#2 Kisbye 18 år siden

http://www.haderkunder.dk/ er en klassiker hvad kundehad angår
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 filmz-glasoksen 18 år siden

@ kisbye

Tak for linket :)
Gravatar

#4 DarkLight 18 år siden

Skriv et indlæg om hvor irriterende selvfede knægte med internet adgang er. At de mener at de er guds gave til internettet, og vil have alle andre folk indser det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 gi-jones 18 år siden

Jeg synes det holder. Velskrevet rant om tyskere :)

Kører selv en side med et ret tilsvarende koncept (det er der nok mange der gør) www.fatdetnu.dk

Jeg har tilføjet dig på vores blogroll. Håber at du vil gengælde tjenesten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 filmz-vassago 18 år siden

Skal der ikke være bare lidt hold i et rant, og ikke bare et surt opstød, som når man tænker det igennem ikke holder en meter?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 gi-jones 18 år siden

Hvis formålet nu primært er at underholde har jeg ikke noget problem med det. En formulering kan vel også være sjov i sig selv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-glasoksen 18 år siden

Tak for feedback.

Men tag nu lige og fat den virtuelle blyant! Har I set Ace Ventura-konkurrencen? Det vil sgu være forfærdeligt hvis dét forslag vinder! :D ;)
Gravatar

#9 Lowkey 18 år siden

Hvor mange fora er blevet spammet med den blog?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#10 filmz-glasoksen 18 år siden

@ HAL9000

Jeg har skrevet på en del foras, og har fået rigtig god respons fra næsten alle disse steder også.

Skriv ny kommentar: