#214 Total spild af tid. Blockbuster havde ikke Ondskabens hotel hjemme og jeg har taget bussen derind, og først lige kommet hjem (23:01). Spild af tid. Tager derind i morgen.
#220 Jeg vil se om de har den hjemme i morgen i Blockbuster. Har ikke nået at se dem endnu.
#221 Heller ikke Rambo, alle bliver bare skudt så syntes den er kedelig, når der ikke sker andet.
#222 Bryder mig ikke om Dirty Harry-filmene. Syntes de er kedelige.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Årh jo, men du refererede bare forkert.. nevermind.
Men du bør se First Blood. Det er ikke bare en shoot em up film. Det er næsten mere drama, med action. Og de action scener der er, er begrundede. Det er først i 2,3 og 4 at han er en "tegneserie figur".
#221 filmzkim 15 år siden
Så synger jeg bedre end Michael Jackson.
#222 gi-jones 15 år siden
#223 Nicki52 15 år siden
Total spild af tid. Blockbuster havde ikke Ondskabens hotel hjemme og jeg har taget bussen derind, og først lige kommet hjem (23:01). Spild af tid. Tager derind i morgen.
Jeg vil se om de har den hjemme i morgen i Blockbuster. Har ikke nået at se dem endnu.
Heller ikke Rambo, alle bliver bare skudt så syntes den er kedelig, når der ikke sker andet.
Bryder mig ikke om Dirty Harry-filmene. Syntes de er kedelige.
#224 PredatorX 15 år siden
#221 = Rambo??
#225 Nicki52 15 år siden
#226 PredatorX 15 år siden
Årh jo, men du refererede bare forkert.. nevermind.
Men du bør se First Blood. Det er ikke bare en shoot em up film. Det er næsten mere drama, med action. Og de action scener der er, er begrundede. Det er først i 2,3 og 4 at han er en "tegneserie figur".
#227 Nicki52 15 år siden
Okay, så prøver jeg at se Godfather og First Blood, og så fortæller jeg min mening om dem, og så læser jeg dem.
#228 filmzkim 15 år siden
Nej, han gjorde da ej!
Michael Jackson går altså under navnet Rambo på de gulde sider!
#229 Nicki52 15 år siden
Haha, den var god!
#230 wimmie 15 år siden
Og i øvrigt så ville jeg have anbefalet Rosemary's baby - men nå nej, den er jo nok ikke uhyggelig nok ;)