#7 Skal sgu ikke se Hundehotellet, vil hellere brændes levende! Og jeg kan lave en bedre Ondskabens hotel end Stanley. For i filmen, der lader det til det kun må blive uhyggeligt i slutningen.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Åh nej, det var alligevel noget af det sjovere jeg har læst! Jeg vil helt sikkert godt se din overlegne version af The Shining.
#7 Skal sgu ikke se Hundehotellet, vil hellere brændes levende! Og jeg kan lave en bedre Ondskabens hotel end Stanley. For i filmen, der lader det til det kun må blive uhyggeligt i slutningen.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Åh nej, det var alligevel noget af det sjovere jeg har læst! Jeg vil helt sikkert godt se din overlegne version af The Shining.
Der vil være mere fra bogen, så den bliver uhyggelig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Jeg er sikker på du vil få oceaner af kritisk anerkendelse :-D
Btw: så er bogen heller ikke specielt uhyggeligt. Og hvordan tror du Jacks indre dialoger, som dominerer en stor del af bogen, vil tage sig ud på film???
Tv-serien er ganske frygtelig og virkelig ufrivilligt komisk. (Truende buske?! Talende spøgelser der flyver i luften?) Når Kubrick adapterede bøger, plejede han altid at skære handlingen ned til de grundlæggende elementer, hvilket virker langt bedre på film. Tv-serien er faktisk en ret god demonstration af, at hans valg var korrekte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Btw: så er bogen heller ikke specielt uhyggeligt. Og hvordan tror du Jacks indre dialoger, som dominerer en stor del af bogen, vil tage sig ud på film???
Jeg har allerede min version af filmen i hovedet, men det er svært at forklare.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#11 lagoni 15 år siden
#12 Nicki52 15 år siden
Skal nok kigge på den.
#13 evermind 15 år siden
Men han lavede også Golden Years ... :S
#14 PredatorX 15 år siden
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Åh nej, det var alligevel noget af det sjovere jeg har læst! Jeg vil helt sikkert godt se din overlegne version af The Shining.
#15 Nicki52 15 år siden
Der vil være mere fra bogen, så den bliver uhyggelig.
#16 PredatorX 15 år siden
Helt skkert kammerat.
#17 Benway 15 år siden
#18 MOVIE1000 15 år siden
eller min ynglings del haha
#19 Nicki52 15 år siden
Jeg har allerede min version af filmen i hovedet, men det er svært at forklare.
#20 davenport 15 år siden