Gravatar

#11 lagoni 15 år siden

Stephen King var heller ikke tilfreds emd Ondskabens Hotel, så han lavede senere en miniserie over sin bog, kan være den falder mere i din smag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 Nicki52 15 år siden

lagoni (11) skrev:
Stephen King var heller ikke tilfreds emd Ondskabens Hotel, så han lavede senere en miniserie over sin bog, kan være den falder mere i din smag.

Skal nok kigge på den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 evermind 15 år siden

Men han lavede også Golden Years ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14 PredatorX 15 år siden

#7 Skal sgu ikke se Hundehotellet, vil hellere brændes levende! Og jeg kan lave en bedre Ondskabens hotel end Stanley. For i filmen, der lader det til det kun må blive uhyggeligt i slutningen.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Åh nej, det var alligevel noget af det sjovere jeg har læst! Jeg vil helt sikkert godt se din overlegne version af The Shining.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 Nicki52 15 år siden

PredatorX (14) skrev:
#7 Skal sgu ikke se Hundehotellet, vil hellere brændes levende! Og jeg kan lave en bedre Ondskabens hotel end Stanley. For i filmen, der lader det til det kun må blive uhyggeligt i slutningen.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Åh nej, det var alligevel noget af det sjovere jeg har læst! Jeg vil helt sikkert godt se din overlegne version af The Shining.

Der vil være mere fra bogen, så den bliver uhyggelig.
Gravatar

#16 PredatorX 15 år siden

Helt skkert kammerat.

Jeg er sikker på du vil få oceaner af kritisk anerkendelse :-D

Btw: så er bogen heller ikke specielt uhyggeligt. Og hvordan tror du Jacks indre dialoger, som dominerer en stor del af bogen, vil tage sig ud på film???
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 Benway 15 år siden

Tv-serien er ganske frygtelig og virkelig ufrivilligt komisk. (Truende buske?! Talende spøgelser der flyver i luften?) Når Kubrick adapterede bøger, plejede han altid at skære handlingen ned til de grundlæggende elementer, hvilket virker langt bedre på film. Tv-serien er faktisk en ret god demonstration af, at hans valg var korrekte.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#18 MOVIE1000 15 år siden

jeg synes at den var da pænt skræmmende nogle steder men kan bedre lide Simpsons version af den ahhaa
eller min ynglings del haha
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 Nicki52 15 år siden

PredatorX (16) skrev:

Helt skkert kammerat.

Jeg er sikker på du vil få oceaner af kritisk anerkendelse :-D

Btw: så er bogen heller ikke specielt uhyggeligt. Og hvordan tror du Jacks indre dialoger, som dominerer en stor del af bogen, vil tage sig ud på film???

Jeg har allerede min version af filmen i hovedet, men det er svært at forklare.
Gravatar

#20 davenport 15 år siden

:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: