Uha, nu er Ondskabens Hotel jo min yndlingsgyser.... Jeg har også læst bogen men jeg prøver at ignorere at det er samme historie, hehe... Jeg så filmen første gang da jeg var 7 - læste bogen nogle år senere og jeg er glad for at jeg gjorde det i den rækkefølge.
Bogen er hamrende god og creepy - men det samme er filmen nu. Scenerne med tvillingerne i gangen og slutscenen i labyrinten står som nogle af de bedste i gyserhistorien. Det samme gælder "Redrum" :D
Måske du skulle de den mini-serie der blev lavet over bogen; den følger bogen næsten til punkt og prikke...og er helt fantasisk dårlig. Steven Weber er bare ikke scary og når slet ikke Jack Nicholsons højder i creepyness.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Uha, nu er Ondskabens Hotel jo min yndlingsgyser.... Jeg har også læst bogen men jeg prøver at ignorere at det er samme historie, hehe... Jeg så filmen første gang da jeg var 7 - læste bogen nogle år senere og jeg er glad for at jeg gjorde det i den rækkefølge.
Bogen er hamrende god og creepy - men det samme er filmen nu. Scenerne med tvillingerne i gangen og slutscenen i labyrinten står som nogle af de bedste i gyserhistorien. Det samme gælder "Redrum" :D
Min mening er lige modsat det du skrev - men kan godt huske jeg så den da jeg var lille, men det eneste jeg kunne huske da jeg skulle læse den var Jack Nicholsons hoved i mit hovede.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
For at lige at blande mig i diskussionen!... I frygt for at komme på ignorelisten, vil jeg gerne sige, at PredatorX og bruce går for langt. bruce ignorere ham, fordi Nicki synes Hundehotellet... *damn*, jeg mener Ondskabens Hotel er dårlig! PredatorX håner Nicki for sine indlæg... Desuden er det jo ikke umuligt, at nogen laver en bedre version af Hundehotellet... *fandens!* Ondskabens Hotel!
OT: ...Hmmm, er jeg den eneste, der er pisse irriteret over reklamerne for Extreme Movie? Jeg er ved at blive sindsyg over den lyserøde dildo, der hele tiden dukker op, og de dansende halvnøgne piger, der danser! Jeg kan ikke forstå, når der er mange erotiske elementeri film. Der er steder, hvor man kan få bedre erotisk kvalitet :b
#51 Nicki52 15 år siden
#52 wimmie 15 år siden
Jeg har også læst bogen men jeg prøver at ignorere at det er samme historie, hehe... Jeg så filmen første gang da jeg var 7 - læste bogen nogle år senere og jeg er glad for at jeg gjorde det i den rækkefølge.
Måske du skulle de den mini-serie der blev lavet over bogen; den følger bogen næsten til punkt og prikke...og er helt fantasisk dårlig.
Steven Weber er bare ikke scary og når slet ikke Jack Nicholsons højder i creepyness.
#53 wimmie 15 år siden
#54 Nicki52 15 år siden
Min mening er lige modsat det du skrev - men kan godt huske jeg så den da jeg var lille, men det eneste jeg kunne huske da jeg skulle læse den var Jack Nicholsons hoved i mit hovede.
#55 filmzkim 15 år siden
Uuuuh, den var tricky!
Mener du denne her:
http://gfx.filmz.zfour.dk/35/33535-226x310crop0.jp...
ELLER!! Mener du denne her??
http://www.kino.dk/~/media/Film/H/HU/Hundehotellet...
#56 Nicki52 15 år siden
#57 filmzkim 15 år siden
I frygt for at komme på ignorelisten, vil jeg gerne sige, at PredatorX og bruce går for langt.
bruce ignorere ham, fordi Nicki synes Hundehotellet... *damn*, jeg mener Ondskabens Hotel er dårlig!
PredatorX håner Nicki for sine indlæg...
Desuden er det jo ikke umuligt, at nogen laver en bedre version af Hundehotellet... *fandens!* Ondskabens Hotel!
#58 filmzkim 15 år siden
...Hmmm, er jeg den eneste, der er pisse irriteret over reklamerne for Extreme Movie?
Jeg er ved at blive sindsyg over den lyserøde dildo, der hele tiden dukker op, og de dansende halvnøgne piger, der danser!
Jeg kan ikke forstå, når der er mange erotiske elementeri film. Der er steder, hvor man kan få bedre erotisk kvalitet :b
#59 Nicki52 15 år siden
Ja, men så skal Stephen King hyrer én til at gøre det.
Ja, der kommer den og den fra Apple. Der kunne godt være fem forskellige.
#60 filmzkim 15 år siden
Du kunne jo spørge ham pænt og se hvad han mener om det? :D