Gravatar

#1 elwood 21 år siden

Hej ville lige høre om der nogen der kender nogle gode billige online steder som sælger filmplakater, jeg er især ude efter en plakat fra Shawshank Redemption.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 21 år siden

#1 Der kan jeg vist ikke hjælpe dig, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen, der har erfaringer med at bestille plakater fra Asian DB? De har rigtig mange fede plakater til koreanske film (ville være lækre at have i hjemmebiffen).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 filmz-ataris 21 år siden

#1 Har ikke prøvet at bestille derfra, men kan se at art.com har nogle Shawshank Redemption plakater. Jeg mener at de sender fra Sverige, men er dog ikke sikker.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#4 elwood 21 år siden

hehe de er lidt små, men motivet http://a1259.g.akamai.net/f/1259/5586/1d/images.ar...

Er det rigtige, men jeg tænker mere i størrelsesorden 60-70x90-100 cm ca. det vidst der omkring alle mine andre filmplakater er. f.eks. finding nemo.
Gravatar

#5 filmz-psychotius 21 år siden

MMM - Fed plakat til en genial film :)

kan desværre ikke hjælpe, ville bare lige kommentere, hehe
Gravatar

#6 elwood 21 år siden

jep det er nemlig en fed plakat, men dem jeg har fundet indtil nu er små plakater, men der må da være nogen steder den plakat kan opstøves ?
Gravatar

#7 filmz-Daedalos 21 år siden

allposters.com ?

#8 inflector 21 år siden

selfimprovement is masturbation
Gravatar

#9 elwood 21 år siden

ahh fandt den på allposters.com, det vidst der den er billigst. Jeg takker til alle der sendte adresser ind.

så må vi tage chancen med told'en

Skriv ny kommentar: