Gravatar

#101 filmz-n.nyc 21 år siden

Jeg har hidtil bare mailet skemaet til dem, der ville hjælpe, så har de besvaret det og mailet det tilbage...Det fungerer okay..Men mange tak for at du tilbyder din hjælp:-)
Gravatar

#102 DarkLight 21 år siden

Jeg har nu søgt filmz.dk og dahf.dk igennem, men kan ikke rigtig finde det jeg engang fandte. Ak det er gået tabt. Thi derfor tilsprøger jeg nu eder brugere:

En nævnte engang en skalér hyldesystem, som fandtes i en version til CD'er og en version til DVD'er. Designet var nærmest tråd-design. Jeg mener de kunne købes i TP.

Nogen der har et kontret link?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#103 filmz-dr. hoax 21 år siden

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#104 DarkLight 21 år siden

Nej desværre. Det var meget mere enkelt.
Det var som en normal hylde, hvor der var en enkelt lille metal stang der hold cd'er eller dvd'er på plads.
Jeg mener altså det var i TP Musik det kunne fås til omkring 200 kroner pr sektion.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

#105 21 år siden

It's alive.. Beklager at rippe op i et gammelt indlæg, men tænkte på om man kan købe noget mørk plast eller lysbeskyttende "folie" (hva faen hedder sådan noget egentlig)som man så kan sætte på glaslågen så den ikke lukker så meget lys ind??
Gravatar

#106 filmz-vassago 21 år siden

Du kan købe det folie man bruger til bilruder, det er dog sikkert ikke helt billigt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#107 Jay El 21 år siden

Jeg så på et tidspunkt et boligprogram med én, som fik sat rødt folie på nogle glasruder til et CD-skab for at man ikke så de mange forskelligfarvede rygge så tydeligt. Sådan noget folie kan sikkert også fås i andre farver og billigere end det der bruges til bilruder. Desværre kan jeg ikke huske hvor omtalte folie blev købt.

#108 21 år siden

#107 Du kan vel ikke huske hvilket boligprogram det blev brugt i?
Gravatar

#109 SpielbergFreak 21 år siden

Det var det hvor et kærestepar skulle flytte sammen, og så skulle en indretningsdesigner få deres ting til at passe sammen, tror nok det hed "Hjerterum"
Gravatar

#110 Jay El 21 år siden

Det er vist rigtigt hvad #109 siger. Jeg følger ikke så meget med i programmerne. Hvis jeg endelig ser fjernsyn, så er det bare hvad der nu er når man tænder.

Du kan prøve at søge på "selvklæbende folie" på internettet, så kommer der nogle sider hvor man kan købe det.

Skriv ny kommentar: