Vi er en gruppe eksportingeniørstuderende, der er i gang med at udvikle et nyt produkt til opbevaring af dvd film, så det ville være utroligt relevant at høre jeres meninger:-) Skriv til mig på [email protected], hvis I vil hjælpe os med at besvare et lille spørgeskema om DVD film. Det tager højst 5 minutter at svare. På forhånd tak:-)
Det er desværre ikke et interaktivt skema, så du bliver nok nødt til at maile til mig for at få det, sorry. (Vi læser til eksportingeniører, ikke IT *GG*)
n.nyc: hvis dte kan hjælpe, kan jeg da lige smide jeres skema på en selvstændig side på min hjemmeside, så folk kan downloade det derfra? hvis det var noget, så send lige en mail (I har vist min adresse) med en tekst I gerne vil ha stående på siden (noget a la: download og udfyld dette og send det derefter til denne mail og hjælp nogle studerende...)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#91 DarkLight 22 år siden
#92 filmz-Asta 22 år siden
#93 DarkLight 22 år siden
" Det må være land tid siden jeg har set den film *G*"
Her tror jeg du tænker på Waterworld. :)
#94 filmz-Asta 22 år siden
#95 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#96 filmz-n.nyc 21 år siden
Skriv til mig på [email protected], hvis I vil hjælpe os med at besvare et lille spørgeskema om DVD film. Det tager højst 5 minutter at svare. På forhånd tak:-)
#97 davenport 21 år siden
#98 filmz-n.nyc 21 år siden
#99 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#100 lagoni 21 år siden