Gravatar

#61 inflector 22 år siden

Fyrede mine vhs bånd forrige sommer. Jeg passede min forældres hund mens de var på sommerferie, også tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne få set nogle af mine vhs film igen. Det droppede jeg ret hurtigt og ret hurtigt byttede jeg de fleste væk. Jeg havde dog også kun en 50-60 bånd, så det var til at overskue. Men jeg kan da godt forstå, dem der har mange bånd ikke lige vil gøre det på den måde.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#62 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Udover mine dvd'er, har jeg ca 600 VHS købefilm, men også betamax og Laserdisc i min samling og de står også fremme, da flere af dem er udgaver som endnu ikke er kommet på DVD. Fx har jeg en fed udgave af John Woo's "Hard Boiled" med et rigtig god og lang interview med ham samt samtlige trailere fra alle hans film, ud over selvfølgelig filmen er både uklippet og i WS.

Efterhånden som der kommer bedre udgaver på DVD, bliver de naturligvis udskiftet, men jeg har da også oplevet at fx kapitelindelingen og oveførelsen på dvd ikke nøvendigvis var bedre, men diverse ekstra features var investeringen værd, her kan jeg fx. nævne "Close Encounters" eller "Blade Runner" hvor Criterions udgaver stadig er de flotteste.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#63 SpielbergFreak 22 år siden

Er Close Encounters udgivet i en Criterion Collection!?
Gravatar

#64 nakalay 22 år siden

#63 Han hentyder ikke til dvd-mediet, men laserdisc. Jeg skal dog ikke kunne sige om det er sandt, da jeg ingen erfaring har med disse :)

*edit*
Jo, minsandten.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#65 SpielbergFreak 22 år siden

Når så er jeg mere rolig, jeg troede lige at jeg var blevet snydt for noget;-)
Gravatar

#66 nakalay 22 år siden

#65 Det er du også! (mere er der vist ikke at sige om den sag)
Gravatar

#67 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 63 - 66 Det er det nemlig ! og som gammel Spielbergfan er jeg altid på jagt efter nye ting om/med han eller udgaver af hans film :)

Gravatar

#68 nakalay 22 år siden

Wauw, sad lige og kiggede på, hvad laserdiscs egentlig var - da jeg af en eller anden grund aldrig har set dem. De er 20-30 cm i diameter? :) Så det er lidt ligesom en LP?
Gravatar

#69 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Nemerlig og der har altid været noget magisk over dem, når man satte een på ;) ... De få man havde råd til for Criterion har altid været frygtelig dyre, både med og uden afgifter :-/

Gravatar

#70 MadMartigan 22 år siden

#34: Ved du hvor man kan købe de LOTR bogstøtter du linker til?

Udover den hjemmeside self...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: