Gravatar

#1 gi-jones 22 år siden

Kevin Costners nye. Den er lige udkommet på DVD Reg 1, men jeg har intet hørt om den. Er den så fantastisk som der er lagt op til? Det lyder jo fedt med en god gammeldags western...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2 filmz-derb 22 år siden

Nej, det er ca. den dårligste film jeg har set i meget lang tid. Den er langtrukken og der sker bare ingenting.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#3 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg har lige set den og jeg må sige at det begynder at love rigtigt godt for Costners instruktør karriere. Vidunderligt landskab han får fanget i linsen plus historien tager fat i et par ret gode emner. Forstå mig ret, han er ikke Sergio Leone eller Eastwood, men han gør et hæderligt forsøg.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#4 inflector 22 år siden

kan se at den har 7.6 på imdb, så helt skod kan den næppe være :=)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 Hasselguff 22 år siden

77 procent på Rotten Tomatoes...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#6 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Costner er god til at lave Westerns, han skal bare lære at skære lidt i længden på sine film, der er lidt for meget fyld.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#7 filmz-Plimmer 22 år siden

Tjah.. Synes det er derfor jeg godt kan lide dem, historien skal fortælles at der så er scener man ikke synes er helt relavante er jo bare som det daglige liv. Jeg kan godt lide når der er extra fyld på.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#8 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 7 Well ... "The Postman" fandt jeg for lang, mens i "Dances with Wolves" og Wyatt Earp" fandt jeg ikke for lange, men enig i at de var med til at skabe stemning.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#9 gi-jones 22 år siden

Så bliver jeg jo nok nød til at købe den :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: