Der er godt nok kommet mange programmer, hvor de afslører plattenslagere. Der har mindst været 3 de første 2 aftener på tv. Synes iøvrigt, at DR var sjove igår, da de hængte ham der fupmageren ud. Det morede jeg mig kosteligt over. (Kontant) Og Praxis fik skovlen under en tyrker, der snød folk til at få opereret øjnene. Jeg bliver aldrig træt af den slags :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
De blev tilbudt at betale omk. 15k for en rejse til Tyrkiet, hvor behandlingen var meget bedre end i dk. De kunne love 99,9 % helbredelse. Problemet var at det ikke passede, og en der klagede på deres hjemmeside, blev slettet fra deres forum.. Det var i den grad falsk reklame.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dokumentarfilm bliver skabt for at overbevise og skabe debat, evt. hos selvskaber de ikke bryder sig om og derfor vil fremstille i et dårligt lys, dog er denne meget troværdig, men vi ved egentlig ikke, hvad der er klippet ud og hvornår og hvordan de forskellige klip er blevet lagt ind og de skulle måske i stedet have sat skjult kamera op i en klavoiants arbejedsrum for at finde ud af, om de rent faktisk søger deres informationer på nette. Men der har jo aldrig været et bevis på at ånderne findes og at man kan komme i kontakt med dem, derfor er det stadig op til den enkelte at vurderer hvorvidt vi tror på de klavoriante eller ej. tak :D
Nogle der kan en lang liste på kærligheds. og komediefilm? TAK :D
Eller om man tror på Morten Spiegelhauers latterlige udklædninger. Hvad sker der for dem? Er det ikke tæt på at være nogle de mest overdrevne og utroværdige forklædninger der findes? :)
#41 icetea 17 år siden
#42 davenport 17 år siden
Og Praxis fik skovlen under en tyrker, der snød folk til at få opereret øjnene.
Jeg bliver aldrig træt af den slags :)
#43 lagoni 17 år siden
#44 davenport 17 år siden
Problemet var at det ikke passede, og en der klagede på deres hjemmeside, blev slettet fra deres forum..
Det var i den grad falsk reklame.
#45 icetea 17 år siden
#46 Åkepool 17 år siden
#47 filmz-kitiine 17 år siden
#48 gi-jones 17 år siden
#49 Michael Andersen 17 år siden
#50 gi-jones 17 år siden