Gravatar

#31 akerman 17 år siden

Er det i øvrigt tilfældigt at det faktisk kun er kvinder der figurerer i programmet? Og at de fire personer der forsvarer martin hulbæk på hans hjemmeside også er kvinder...
Gravatar

#32 Hive 17 år siden

Det er bare ærgerligt for dem som gør et hæderligt stykke arbejde. Jeg kunne forestille mig at Operation X i programmet har fået det fremlagt således at alle clairvoyante og alle andre i den branche er fupmagere.

Er jeg den eneste der finder denne kommentar utroligt morsom?
Gravatar

#33 icetea 17 år siden

#29 Ja det synes jeg også de burde have haft med i programmet. Men kan være det bliver undersøgt i del 2, som bliver sendt her på mandag kl.20 (TV2).

#31 Det er aldrig til at vide ;P
Gravatar

#34 Patriarch 17 år siden

Så er de bare mindre dygtige.. altså så nævner de ikke lige så detaljeret ting. However de kan stadig lave en performance. De har en teknik hvor de mere eller mindre får folk selv til at give svarene. Det kombinere man så med nogle generelle kommentare som passer på de fleste mennesker samt folks "evne" til at huske 'træffere' og ikke i så høj grad 'missere'.

That's it.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#35 icetea 17 år siden

Husk så er det i aften kl.20 på TV2 del 2 bliver sendt :)
Gravatar

#36 davenport 17 år siden

Jeg vil også lære at kold læse...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#37 Winniepooh 17 år siden

# 36 Ja det er alle tiders Party trick...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#38 filmz-Fjolle 17 år siden

Det er vel bare en længere udgave af 20 spørgsmål til professoren...
http://www.fjolle.net
Gravatar

#39 icetea 17 år siden

Hehe, det viste da vidst en gang for alle at det er en omgang fup, tror også jeg vil begynde på koldlæsning :P. Det er jo sygeligt at de kan tjene gode penge på sådan noget..

Ham næstformanden for Clairvoyanceforeningen sidst i programmet var da helt skør at høre på. Men igen, selvfølgelig vil han ikke sidde og indrømme at det hele en fupmaskine der tjener gode penge.

Hvis clairvoyante virkelig har en evne til at se skjulte eller fremtidige ting, som ikke kan opfattes med de almindelige sanseorganer. (ifølge Wiki) hvorfor er der så ingen af dem der har forudsagt et terrorangreb, fundet en "wanted" person eller lignende.
Gravatar

#40 duuk74 17 år siden

Er der også
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: