Gravatar

#91 filmz-lbw 19 år siden

Edit: tænker her på nyhedsværdien af programmet... ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#92 chandler75 19 år siden

I flere andre medier bliver han omtalt som pædofil...

Pædofiljæger kræves fængslet... TV2: Vi sku' ha' anmeldt pædofiljægeren (hvilket dog vist er noget Ekstra Bladet har lagt i munden på TV2...). http://ekstrabladet.dk/112/article223127.ece

Jørgen Leth blev jo også omtalt som pædofil fordi han havde haft sex med en 17-årig...

Det er synd, for det fjerner fokus på de tilfælde hvor der virkelig er tale om pædofili, og folk bliver desensitiveret over for ordet hvis de begynder at forbinde det med 15-17 årige...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#93 evermind 19 år siden

Artiklen bruger, så vidt jeg kan se, udtrykket pædofilJÆGER, ikke pædofil. Hvis jeg tolker det ret, henviser udtrykket til hans (nu tidligere) beskæftigelse med at sikre chat for børn.

Men du har helt ret i, at folk er hurtige til at bruge udtrykket.

Anyway, gusten fætter... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#94 chandler75 19 år siden

Du har selvfølgelig ret... jeg stirrede mig blind på ordet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#95 filmz-bullettooth 19 år siden

#93..godt set!
--------- for rent ---------
Gravatar

#96 SpielbergFreak 19 år siden

1a det fandt jeg hurtigt ud af, øv. Men thanks anyway

#97 19 år siden

83: "holy shit, de sidste to linier vælger jeg slet ikke at kommentere, da de gi'r mindre mening for mig end et ikke undertekstet interview med Arnold Schwarzenegger"

- og det du lige skrev der gav lige så meget mening som Marianne Jelveds eksistensberettigelse.

Det er imponerende som du kan tærske langhalm på ingenting. Jeg siger, at det må være aben at være hans børn, når de skal i skole (nu eller senere). Det må et spædbarn kunne sige sig selv. Jeg forstår ikke, hvor du vil hen. And I don't really care.
Gravatar

#98 HonoDelLoce 19 år siden

#97 - og det har jeg aldrig benægtet - eftersøgt blot lidt tiltro til børnenes skole-kammerater?

Og i øvrigt skal du ikke klandre mig for, at du har været inde og edit'e i dit tidligere indlæg..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#99 19 år siden

98: "Og i øvrigt skal du ikke klandre mig for, at du har været inde og edit'e i dit tidligere indlæg"

Nu er jeg igen ikke med på, hvad du taler om. Du bør være mere præcis. Hvad er det nu du taler om?
Gravatar

#100 HonoDelLoce 19 år siden

I indlæg #81 vrøvlede du afsted som Lotte Heise på amf i dine sidste to linier med utallige underlige sammensætninger af bogstaver, der ingen mening gav..

At du så har været inde og ændre det efter at jeg havde kommenteret, at jeg ikke kunne forstå det, er jo ikke min fejl?

Lad det ligge..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: