#101 19 år siden

Ha. Du er jo helt slukket.
Gravatar

#102 evermind 19 år siden

Ja, bare skændes - det er dét, Rudy er ude på!! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

#103 19 år siden

Jeg ser ham Spiegelhauers helt urimelige hetz-kampagne mod Rudy-drengen som udslag af en meget dansk ting: Janteloven! En mand har fået en god idé, og det skal han nu klandres for, fordi nogen er misundelige over, at de ikke kom på det først. Rudy styres jo af to meget sunde ting: Forretningssans og go' gammeldaws liderlighed. Det kan da aldrig være et onde!

:-D
Gravatar

#104 HonoDelLoce 19 år siden

Holy shit - du vil jo åbenbart diskutere :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#105 dolphinfriendly 19 år siden

#103 Lol!

Jeg så iøvrigt genudsendelsen i går - at han har været i gang i 25 år er jo helt vanvittigt, tænk over hvor mange små piger han har haft fat på...bliver interessant at se hvordan sagen udvikler sig.

Gravatar

#106 dolphinfriendly 19 år siden

J.O.N. tilføjer lidt galgenhumor og grov jagon, tag det nu bare for hvad dét er.

#107 19 år siden

104: "Holy shit - du vil jo åbenbart diskutere"

Ja, det fremgår jo tydeligt, at mit indlæg er ramme alvor og ikke bare en joke, som du kan grine af eller lade være. Det er også derfor, at jeg har lavet en smiley. Det er sådan nogle dimser man bruger til at understrege alvor.
Gravatar

#108 HonoDelLoce 19 år siden

Uh, og du behersker også sarkasme.. Hvad du dog ikke formår..

Kunne det tænkes jeg gjorde det samme?

Sjovt hvor hurtig du er over at beskytte en anden, som fyrer en joke af, uden at fatte, at jeg gjorde det samme?

Tag nu bare dét, for hvad det er..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#109 19 år siden

#108: Nu er det jo sådan med dine indlæg, at man skal have en doktorgrad i psykologi for at kunne tolke, hvornår du er morsom, og hvornår du er liderlig efter at starte en diskussion. Den doktorgrad har vi ikke nået, beklager. Our mistake. :-) Jeg vil dog indrømme (og nu joker jeg ikke), at når man nu ved, at det var en joke du fyrede af i #104, så er den faktisk ganske morsom.
Gravatar

#110 dolphinfriendly 19 år siden

Hihi bliv nu ikke fornærmet. Sjovt - det virker nemlig som du er ved at trække i land, eftersom du ikke ligefrem udlægger den form for humor eller underbygger den i dine andre indlæg. Jeg køber den dog ikke, men gider ærligt talt ikke vrøvle mere rundt med dig i denne forbindelse.

Hvis det dog var ment som en joke, vil jeg give #109 ret i at den var ganske god. ;)

Skriv ny kommentar: