Gravatar

#111 HonoDelLoce 19 år siden

Nej, men jeg kan dog alligevel godt regne ud at du i indlæg #103 ikke var alvorlig - det tror jeg faktisk selv mine to lillebrødre på 5 kunne regne ud..

Så hvorfor skulle jeg så være det? ;) Se, dét kræver en doktorgrad.. :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#112 19 år siden

I så fald er dine småbrødre bedre til at forstå andres indlæg end du selv er.
Gravatar

#113 HonoDelLoce 19 år siden

Hehe, ikke igen :P

Jo, jeg forstod 100% dit indlæg.. Bad dig blot have lidt tiltro til skolekammeraterne..

Deja Vú?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#114 19 år siden

Jeg edit'ede det omkring #80. Men jeg mener det nu alligevel. Eller i al fald formidlede du din holdning upræcist.
Gravatar

#115 HonoDelLoce 19 år siden

#114 - det kan jeg se :P

Bevares, ved da godt, at mobberi er udbredt i de danske skoler, men tror da alligevel at de fleste vil være forstående over for, hvor hårdt det er for pigerne i forvejen..

Hvor meget mere præcist vil du have det? :P :P

Punktum i den sag..

#116 19 år siden

Jeg ville mene, at enhver kunne uddrage af min #79, at jeg ikke mener, at det er børnenes skyld, men at det blot er ufedt for dem at skulle mærke de øvrige elevers blikke i skolen, uanset om det er mobning, medfølelse eller laden-som-ingenting.

Hvis du også kunne forstå det, så er det i mine øjne misvisende at svare "nu er det vel ikke børnenes skyld".

Hvis du ikke kunne forstå det, så tager jeg enten fejl af, hvad folk i almindelighed kan forstå, eller også afviger din forståelse fra normalen.

Det glæder mig i øvrigt, at du skriver at punktum er sat i denne sag. Så kan det være, at du undtagelsesvis vil lade en anden få det sidste ord :-)
Gravatar

#117 HonoDelLoce 19 år siden

Indrømmet, jeg læste dit indlæg som om de andre børn 100% kiggede ned på pigerne..

Nu skrev jeg det med at "det ikke var børnenes skyld" for at sige, at det ved eleverne også - ikke for at insinuere at du ikke vidste det..
Gravatar

#118 jessup 19 år siden

punktum - eller ikke helt?
This is just until June

#119 19 år siden

Jeg sidder også lige om morer mig lidt over, at du farer op over, at Nakalay ovenfor kalder nogle for "sarte skabninger". Når du er så stor en humor-psykolog, så burde du også kunne se, at Nakalay primært skriver sådan for at provokere lidt... hvilket lykkedes :-)

#120 19 år siden

#118: :-D

Skriv ny kommentar: