Nej, men jeg kan dog alligevel godt regne ud at du i indlæg #103 ikke var alvorlig - det tror jeg faktisk selv mine to lillebrødre på 5 kunne regne ud..
Så hvorfor skulle jeg så være det? ;) Se, dét kræver en doktorgrad.. :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Bevares, ved da godt, at mobberi er udbredt i de danske skoler, men tror da alligevel at de fleste vil være forstående over for, hvor hårdt det er for pigerne i forvejen..
Hvor meget mere præcist vil du have det? :P :P
Punktum i den sag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg ville mene, at enhver kunne uddrage af min #79, at jeg ikke mener, at det er børnenes skyld, men at det blot er ufedt for dem at skulle mærke de øvrige elevers blikke i skolen, uanset om det er mobning, medfølelse eller laden-som-ingenting.
Hvis du også kunne forstå det, så er det i mine øjne misvisende at svare "nu er det vel ikke børnenes skyld".
Hvis du ikke kunne forstå det, så tager jeg enten fejl af, hvad folk i almindelighed kan forstå, eller også afviger din forståelse fra normalen.
Det glæder mig i øvrigt, at du skriver at punktum er sat i denne sag. Så kan det være, at du undtagelsesvis vil lade en anden få det sidste ord :-)
Jeg sidder også lige om morer mig lidt over, at du farer op over, at Nakalay ovenfor kalder nogle for "sarte skabninger". Når du er så stor en humor-psykolog, så burde du også kunne se, at Nakalay primært skriver sådan for at provokere lidt... hvilket lykkedes :-)
#111 HonoDelLoce 19 år siden
Nej, men jeg kan dog alligevel godt regne ud at du i indlæg #103 ikke var alvorlig - det tror jeg faktisk selv mine to lillebrødre på 5 kunne regne ud..
Så hvorfor skulle jeg så være det? ;) Se, dét kræver en doktorgrad.. :P
#112 19 år siden
#113 HonoDelLoce 19 år siden
Hehe, ikke igen :P
Jo, jeg forstod 100% dit indlæg.. Bad dig blot have lidt tiltro til skolekammeraterne..
Deja Vú?
#114 19 år siden
#115 HonoDelLoce 19 år siden
Hvor meget mere præcist vil du have det? :P :P
Punktum i den sag..
#116 19 år siden
Hvis du også kunne forstå det, så er det i mine øjne misvisende at svare "nu er det vel ikke børnenes skyld".
Hvis du ikke kunne forstå det, så tager jeg enten fejl af, hvad folk i almindelighed kan forstå, eller også afviger din forståelse fra normalen.
Det glæder mig i øvrigt, at du skriver at punktum er sat i denne sag. Så kan det være, at du undtagelsesvis vil lade en anden få det sidste ord :-)
#117 HonoDelLoce 19 år siden
Indrømmet, jeg læste dit indlæg som om de andre børn 100% kiggede ned på pigerne..
Nu skrev jeg det med at "det ikke var børnenes skyld" for at sige, at det ved eleverne også - ikke for at insinuere at du ikke vidste det..
#118 jessup 19 år siden
#119 19 år siden
#120 19 år siden