Jeg står og mangler et ophæng til vores fladskærm - det er en 40" (eller 42"? er lige i tvivl) Sony Bravia. Ophænget skal kunne rykkes ud og drejes - altså så tv'et ikke er i fixed position.
Nogen der ved hvor det kan købes billigst? Det er lige meget om det er over nettet eller i butik :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Hvis det skal flyttes meget rundt, frem og tilbage, så ville jeg nok ikke anbefale at købe et ophæng der er for billigt. Vogel, der nævnes i Utyskes link, er et af de bedste mærker - men det er også lidt dyrt.
Hvis det skal kunne svinge meget rundt, så kan løsningen godt hen og blive ret bastant - så er det ikke meget fladskærmsagtigt længere - man bliver overrasket :)
Ja, vi har også kigget i Bilka - men selv dér synes jeg det er dyrt. Men det kan da godt være at man ikke skal spare for meget. Den kommer nok til at skulle svinges en del fra den ene side til den anden så det vigtigste er nu nok at det er noget holbart. Vinkelen skal dog ikke være specielt stor - den skal bare lige kunne drejes lidt (vi er trætte af at rykke tv-bordet ;)
Jeg tjekker linket :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har selv lige købt et vægbeslag fra Vogel. Det kan både tages ud fra væggen og drejes til begge sider, samt tiltes. Jeg er mere end tilfreds, til gengæld er det lidt dyrt. Jeg fik mit til 2.000 kr. da jeg købte det sammen med TV'et, men normalpris er 2.500 kr. Jeg ved ikke om det jeg har passer til Sony Bravia, men der skal nok være et andet Vogel beslag, der passer.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Jeg har selv et Vogels.. Det er med både dreje, skyde (eller "slide" om man vil) og vippe-funktion, og jeg fik det til 1800 i Bilka for et par måneder siden.. Der stod det var til 37-50", men bruger det til et 52", da det stadig vejer 10kg mindre end max-vægten, som ophænget kan bære :)
Det kan varmt anbefales.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 wimmie 15 år siden
Ophænget skal kunne rykkes ud og drejes - altså så tv'et ikke er i fixed position.
Nogen der ved hvor det kan købes billigst? Det er lige meget om det er over nettet eller i butik :)
#2 frankdrebin 15 år siden
Mener jeg gav 550,-
#3 filmz-Utyske 15 år siden
#4 Tommy Kristensen 15 år siden
Hvis det skal kunne svinge meget rundt, så kan løsningen godt hen og blive ret bastant - så er det ikke meget fladskærmsagtigt længere - man bliver overrasket :)
#5 wimmie 15 år siden
Jeg tjekker linket :)
#6 frahm-2 15 år siden
Jeg ved ikke om det jeg har passer til Sony Bravia, men der skal nok være et andet Vogel beslag, der passer.
#7 HonoDelLoce 15 år siden
Det kan varmt anbefales.. :)
#8 wimmie 15 år siden