sjovt jeg anede ikke at de havde været uvenner før det blev slået vildt stort op.. og tror da mange andre heller ikke vidste det.. man må da sige at PR folkene har gjort et godt job.
jeg kan heller ikke se der skulle være det store i det, medmindre man er religiøs oprah eller dave tilhænger.
Deres genforening blev i de amerikanske showbiz-medier jo nærmest set som et symbol på at verden nu var blevet et bedre sted. Hvis Oprah og Dave kunne finde sammen igen var alt muligt: Israel og Palestina, Republikanerne og Demokraterne, Bush og... alle andre.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#29 Tillykke med det! Både og. For at få de gode pladser skal man skrives op på deres hjemmeside, men det kræver man bor i USA. Min kones forældre forældre boede der, så vi fik dem skrevet op. Vi blev ringet op nogle måneder senere, og de stillede et simpelt spørgsmål: Hvem er Rupert? Jeg gik helt i sort, og svarede forkert!! Surt. Men!! PÅ gaden hvor showet bliver optaget, står der nogle Late show-gutter og hverver folk på gaden til aftenes show. Det var gennem dem vi fik billetter. Og de er forøvrigt gratis.
#21 filmz-Orion 20 år siden
#22 akerman 20 år siden
jeg kan heller ikke se der skulle være det store i det, medmindre man er religiøs oprah eller dave tilhænger.
#23 Martindan 20 år siden
#24 dyg 20 år siden
#25 jacob_uno 20 år siden
#26 chandler75 20 år siden
#27 tiny 20 år siden
#28 Martindan 20 år siden
#29 Martindan 20 år siden
#30 jacob_uno 20 år siden
Men!! PÅ gaden hvor showet bliver optaget, står der nogle Late show-gutter og hverver folk på gaden til aftenes show. Det var gennem dem vi fik billetter. Og de er forøvrigt gratis.