Er det egentlig lovligt at optage TV? Når skolen begynder igen, kan jeg jo ikke være oppe til midt om natten, så det betyder desværre også, jeg får svært ved at se "Six Feet Under". Jeg har altid troet, det var lovligt at optage TV, men nu er jeg en smule i tvivl, selvom jeg da mener, det er lovligt, så jeg vil lige høre, om det er lovligt? Jeg vil jo helst ikke undvære denne fantastiske serie..
Rent faktisk tror jeg du må gøre næsten alt med noget du har optaget fra tv/radio så længe du ikke tjener penge på det. Gad vide om man må dele musik med andre, hvis man har optaget det fra en FM station?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6 Jeg tror nu ikke det er lovligt at dele noget du har optaget fra hverken TV eller Radio, da det så ikke længere er til privat forbrug. Det er jo også derfor det er ulovligt at vise film til en skoleklasse, hvis ikke den kommer fra biblioteket eller et eller andet institut som jeg har glemt hvad hedder.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 Slettet Bruger [3097924935] 19 år siden
Er det egentlig lovligt at optage TV? Når skolen begynder igen, kan jeg jo ikke være oppe til midt om natten, så det betyder desværre også, jeg får svært ved at se "Six Feet Under". Jeg har altid troet, det var lovligt at optage TV, men nu er jeg en smule i tvivl, selvom jeg da mener, det er lovligt, så jeg vil lige høre, om det er lovligt? Jeg vil jo helst ikke undvære denne fantastiske serie..
#2 b e c h 19 år siden
- Undskyld irrelevant indblanding.
Men mener du seriøst at, hvis du fandt ud af at det var ulovligt at optage TV, så ville du lade være?
#3 filmz-sanjo 19 år siden
#4 Slettet Bruger [3097924935] 19 år siden
#3: Når du siger det sådan, kan jeg godt se, hvor dumt et spørgsmål, det må have været. ;-)
#5 Thorsby 19 år siden
#6 gi-jones 19 år siden
#7 frahm-2 19 år siden
Jeg tror nu ikke det er lovligt at dele noget du har optaget fra hverken TV eller Radio, da det så ikke længere er til privat forbrug. Det er jo også derfor det er ulovligt at vise film til en skoleklasse, hvis ikke den kommer fra biblioteket eller et eller andet institut som jeg har glemt hvad hedder.