Har snakket med min lærer om det, og han virkede interesseret i det, han vil bare gerne have mere at vide om projektet og kravene. Så Davenport :) du skriver bare helst idag eller tidligt imorgen så jeg kan nå at fortælle ham mere om projektet, også du kan få at vide hurtigts muligt om vi er på eller ej.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ok, det lyder rigtig fedt. Vi afholder en dag hvor vores familie skal komme for at se hvad vi egentlig laver. Ude hos os underviser vi, og det skal vi så sætte en slags work shop op omkring. Men vi kan jo ikke stå og undervise vores publikum, så vi tænkte på at lave en film på et kvarters tid, der illustrere os i undervisningssituationerne. Altså med fokus på os, og ikke deltagerne. Meningen er at opsætte et tv, der så kan loope vores film. Den skal fremvises den 17.6. på Jobcenteret i Vejen, men skal optages on location i Brørup. (Industrivej 15) Det må gerne have en morsom vinkel, så det ikke bare er kedeligt snak. Måske med en voice over, men det kan vi altid finde ud af. ALT er faktisk tilladt, for der er ikke nogen regler som sådan, bare der er noget at vise, og som vi kan gøre os bemærket med. Så i kan bruge løs af effekter, lys, lyd osv. Det lyder rigtig godt at i er interesseret. Som sagt har vi ikke penge til det, men håber i kan bruge det som fx. øvelse osv. Hvis der er mere, ringer du bare. På forhånd mange tak :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Desværre Davenport :( kunne ellers have været fedt, men han har planer om at vi skal lære udstyret at kende i denne uge og i næste uge skal vi lave lokal tv og ugen efter en undervisnings video til politiet og derefter lokal tv igen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Så er situationen spidset til, så jeg har fået et budget, der hedder 1200,- kr + kørsel. Så nu er det lønnet arbejde. Der skal dog foreligge en regning efterfølgende, da det er i kommunalt regi.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 Highland Park 14 år siden
"Brørup Jobmarkedsmassakren"
Hvem overlever, og er der mere kaffe?
#12 MOVIE1000 14 år siden
I sidste og denne uge har vi lavet radio, jeg er åbenbart den bedst egnede til satire for vores lærer har gjort mig til den deprimerende vært.
#13 davenport 14 år siden
#14 The-new-meister 14 år siden
#15 MOVIE1000 14 år siden
#16 davenport 14 år siden
Vi afholder en dag hvor vores familie skal komme for at se hvad vi egentlig laver. Ude hos os underviser vi, og det skal vi så sætte en slags work shop op omkring. Men vi kan jo ikke stå og undervise vores publikum, så vi tænkte på at lave en film på et kvarters tid, der illustrere os i undervisningssituationerne. Altså med fokus på os, og ikke deltagerne.
Meningen er at opsætte et tv, der så kan loope vores film.
Den skal fremvises den 17.6. på Jobcenteret i Vejen, men skal optages on location i Brørup. (Industrivej 15)
Det må gerne have en morsom vinkel, så det ikke bare er kedeligt snak. Måske med en voice over, men det kan vi altid finde ud af.
ALT er faktisk tilladt, for der er ikke nogen regler som sådan, bare der er noget at vise, og som vi kan gøre os bemærket med. Så i kan bruge løs af effekter, lys, lyd osv.
Det lyder rigtig godt at i er interesseret.
Som sagt har vi ikke penge til det, men håber i kan bruge det som fx. øvelse osv.
Hvis der er mere, ringer du bare.
På forhånd mange tak :)
#17 MOVIE1000 14 år siden
#18 davenport 14 år siden
The-new-meister: du var også interesseret?
#19 MOVIE1000 14 år siden
#20 davenport 14 år siden