Gravatar

#1 davenport 14 år siden

Hej film skabere
På min arbejdsplads skal vi ha lavet en lille film på 15 minutter til brug for en dag, hvor vi skal fremvise hvad vi laver.
Jeg sidder pt. til personalemøde, og snakker om sagen, og nævnte jer som en mulighed. Jeg ved at flere herinde laver film, og måske kunne hjælpe med en lille produktion?
Det er selvfølgelig ulønnet, men en flaske eller to kunne nok komme på tale :)
Shooting skal foregå i Brørup ved Vejen, og vi betaler kørslen.
Alt hjælp er velkommen, og på forhånd tak :)

mvh
DP
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 davenport 14 år siden

Iøvrigt skal den fremvises den 17.6...
Gravatar

#3 davenport 14 år siden

...Og de der laver det, har efterfølgende rettighederne og kan bruge det til sit CV o.a.
Gravatar

#4 Highland Park 14 år siden

davenport (1) skrev:
På min arbejdsplads skal vi ha lavet en lille film på 15 minutter til brug for en dag, hvor vi skal fremvise hvad vi laver.
Ah, en dag nudiststranden. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 davenport 14 år siden

Jeg bumper lige tråden, da jeg overfor mine kolleger har pralet med alle de filmskabere jeg kender...
Gravatar

#6 Thomsen 14 år siden

Det kan måske være en idé at poste på de forskellige medieuddannelsers mail-lister.

Film- og Medie har IFM-NEWS her: http://intranet.mef.ku.dk/informationskanaler/

Den er måske ikke så relevant, fordi der nok er lidt for langt for de studerende (og desuden er det eksamenstid). Men jeg vil tro, at du kan finde lignende på medieuddannelserne i Syddansk, Århus og Aalborgs hjemmesider.

Mediehøjskolen i Esbjerg kunne også være en mulighed. Og der er vist også en fagskole i Viborg.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#7 Tommy Kristensen 14 år siden

#5: Du skal da bare selv optage den... DSLR-kamera, speed op til 200% hastighed og så temaet fra Benny Hill. Så kører det :)
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

#6 joe det kunne være en mulighed med Esbjerg Højskoles medielinje. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Thomsen 14 år siden

#7 - Haha, ALT virker bedre med Benny Hill-temaet. ALT! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10 davenport 14 år siden

U guys ;)

M1K - jeg tænkte faktisk specielt på dig? Kan du finde ud af noget måske? Du får alle rettigheder og kan bruge det som du vil ifm. din uddannelse, og så er der jo ikke specielt langt til Brørup :)

Skriv ny kommentar: