Jeg havde håbet og håbet hele onsdagen. Jeg havde krydset mine fingrer og vandret hvileløst rundt. Der havde været så meget bøvl på arbejdet, og jeg trængte virkelig til at slappe af. Først stod den på motionscenter, så et gæstebud, så aftensmad, men så var jeg også klar til at se i postkassen.. Og, se! Der lå den: Star Wars. Lige som jeg havde håbet. Kæresten blev sendt i seng, og jeg så film og ekstramateriale, til jeg ikke kunne holde øjnene åbne længere. Det var et dejligt gensyn, og det var rart med noget skrald i højtalerne.
Så det modtog jeg..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg syntes lige jeg ville prøvekigge den hurtigt, og umiddelbart virker det som om at den er defekt. :( Der er en skarp, rød skygge på billedet (værst på undertekster og menuer), som om at der er boostet voldsomt op for skarpheden. Man bliver helt skeløjet af at se på det. Jeg har prøvet at ændre på diverse billed-indstillinger, men lige lidt hjælper det. Så her, få timer efter jeg har fået den, sidder jeg og læser om garantier. :(
#161 davenport 20 år siden
Først stod den på motionscenter, så et gæstebud, så aftensmad, men så var jeg også klar til at se i postkassen.. Og, se! Der lå den:
Star Wars.
Lige som jeg havde håbet.
Kæresten blev sendt i seng, og jeg så film og ekstramateriale, til jeg ikke kunne holde øjnene åbne længere.
Det var et dejligt gensyn, og det var rart med noget skrald i højtalerne.
Så det modtog jeg..
#162 pulse83 20 år siden
Sanyo PLV-Z4 projektor fra Tyskland. MUM!!! :D
Jeg er en glad mand idag! :D
#163 Yoda 20 år siden
#164 filmz-sparrowed 20 år siden
Lord Of The Rings 12 disc EE.
Pris 26£ hos Amazon.co.uk
Inkl. forsendelse løb det op i 340kr: Men stadigt billigt, for så meget.
#165 cyberzed 20 år siden
#166 pulse83 20 år siden
Jeg syntes lige jeg ville prøvekigge den hurtigt, og umiddelbart virker det som om at den er defekt. :( Der er en skarp, rød skygge på billedet (værst på undertekster og menuer), som om at der er boostet voldsomt op for skarpheden. Man bliver helt skeløjet af at se på det. Jeg har prøvet at ændre på diverse billed-indstillinger, men lige lidt hjælper det. Så her, få timer efter jeg har fået den, sidder jeg og læser om garantier. :(
#167 cyberzed 20 år siden
#168 filmz-NeoDk 20 år siden
The movies til pc :D
så nu skal der laves film :D
#169 JannikAnd 20 år siden
- Ghost Dog
- Wings of Desire
- Charlie and the Chocolate Factory: Two-Disc Deluxe Edition
- Six Feet Under: The Complete First Season
#170 NightHawk 20 år siden
"Star Wars - Episode 3 : Revenge of the Sith".
"Profit" - The Complete Series.
"Captain Kronos : Vampire Hunter"
"Clueless" - The Whatever Edition. (Og her skal ikke grines, syntes faktisk filmen er ret underholdende)
Så er weekenden booket :)