the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Bird With The Crystal Plumage - Dario Argento Phenomena - Dario Argento (mmm Jennifer) Phantom of the Opera - Dario Argento (skulle være en fæl stinker, Men hans datter er med!)
50kr pr stk.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
jeg var i TP og kunne ikke lade være med at købe: Resident Evil 2 - Apocalypse (missede den da den var i biograffen, jeg synes den første er ok selvom den ikke følger spillet) 50 kr Ørkenens Sønner - Gå aldrig tilbage til en fuser! (det er sq humor :P) 70 kr
#11 filmz-yoshimura 20 år siden
#12 JannikAnd 20 år siden
#13 dyg 20 år siden
Bird With The Crystal Plumage - Dario Argento
Phenomena - Dario Argento (mmm Jennifer)
Phantom of the Opera - Dario Argento (skulle være en fæl stinker, Men hans datter er med!)
50kr pr stk.
#14 wiseguy 20 år siden
Fra Play:
The Hot Spot - £ 4,99 (Connelly hmmm)
Føtex:
The Chronicles of Riddick - kr. 49,95
Stereo-Studio:
Ali (Michael Mann) - kr. 49,95
De Nådesløse (2-disc S.E.) - kr. 69,95
De Kaldte Os Helte - kr. 49,95
U-Turn - kr. 49,95
Askepot (det digitalt restaurerede billede er sindssygt flot)
og endelig er det blevet til lidt muzak til lidt stille meditation: The Prodigy - Their Law - The Singles 1990-2005 ;o)
#15 thebigzzz 20 år siden
Resident Evil 2 - Apocalypse (missede den da den var i biograffen, jeg synes den første er ok selvom den ikke følger spillet) 50 kr
Ørkenens Sønner - Gå aldrig tilbage til en fuser! (det er sq humor :P) 70 kr
#16 Scherlund 20 år siden
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Official Log 1
Namenam den er lækker. Kan slet ikke vente til nummer 2 udkommer. Samtidig kan man kun håbe at de 2 til 2nd Gig også bliver licenseret.
#17 SpielbergFreak 20 år siden
Hvilket ynkeligt gensyn, Lucas du sutter R*V, skam dig. Smider Ep. 1, 2 og 3 ud! ØV!
#18 nakalay 20 år siden
#19 lyspunkt 20 år siden
3 for en hund: (og det er en gang underlødigt hø)
Shriek if you know what i did last friday the 13th
Hellraiser: Hellseeker
Dreamscape
Til 49.95
Odd Couple
Ace ventura: When Nature Calls
Godzilla
The Thing
Til 25
Forgotten Silver
Wishmaster
Fra Axel