Gravatar

#241 Corgan 20 år siden

#239:

Fra eBay til omkring 200 kr.
Gravatar

#242 lyspunkt 20 år siden

Der lå en pakke fra DVDoo med Robocop Trilogy i min postkasse. Heldigt at den var til mig.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#243 kill the bills 20 år siden

Modtag la star wars 3 og er jeg den eneste der ikke er tlfreds med exstra martrialet.
Gravatar

#244 pulse83 20 år siden

Modtog idag:

War of the Worlds (1 Disc) fra MovieZoo

Shrek 1 + 2 fra CDON.com
The Incredibles fra CDON.com
Excuse me, Flo!
Gravatar

#245 filmz-Solevad 20 år siden

Modtig en dejlig pakke fra axel: The big lebowski achiever's edition!

"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#246 lyspunkt 20 år siden

#245 Jeg har selv kigget på den, men synes at prisen var lidt pebret da man kun får lidt billeder og et håndkæde.
Er det pengene værd ?
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#247 filmz-Solevad 20 år siden

#246 jeg vil sige det sådan.. lad være med at købe den hvis du ikke vold-elsker filmen...

Den er ret fed.. og lækker at have stående.. Der hører 8 billeder med eller sådan noget og de er fede.. med kommentarer nede under! de 4 papskiver der er med er også ret fede, og der er opskrift på white russian på :-D
Håndklædet som hører med er ikke noget særligt, og det er mere et stykke pudseklud til kameralinser end det er et håndklæde.
Selve kassen er ret sej.. hehe det kommer lidt an på hvor meget du kan li filmen :)

Men det er meget dyrt, enig, jeg skulle bare ha den.
"He who forgets will be destined to remember"
Gravatar

#248 DarkLight 20 år siden

4 papskiver = Coasters?
Pudseklud til kameralinse = Bowlingkuglepudseklud?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#249 chronaden 20 år siden

#247 kom lige med den opskrift, vil gerne have den fra filmen :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#250 chronaden 20 år siden

Ny tråd her

http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: