Er det den frække VHS-udgivelse, som Corgan viste frem for lidt tid siden? Jeg har også en plan om at købe den ind, når først jeg har fået fremskaffet den lækre LD-udgave. :)
Da jeg så den rykkede det ikke så meget i mig for at få fingre i den, men efter jeg havde tænkt lidt over det, så måtte jeg jo have den til samlingen, selvom jeg sikkert aldrig får set filmene på VHS igen. :)
Ikke for noget I to (Yoda & Kadann), men hvad er der galt i af man af og til sætter en VHS på med en film som hverken er til at få på DVD eller LD. Jeg har alle 3 medier og VCD i min samling og jeg bliver da nødt til at se nogle af mine gamle favoritter af og til på VHS fordi jeg ikke har mulighed og råd til at kovertere dem dvd/LD eller simpelthen fordi de ikke findes på andre medier i en bestemt udgave.
#11 Yoda 21 år siden
Umiddelbart ville jeg heller ikke regne med, at du kan forstå hvorfor, så kald mig bare dum. Den er helt fin med mig.
#12 filmz-Kadann 21 år siden
Er det den frække VHS-udgivelse, som Corgan viste frem for lidt tid siden? Jeg har også en plan om at købe den ind, når først jeg har fået fremskaffet den lækre LD-udgave. :)
#13 Yoda 21 år siden
Jepper, det er den frække - man er vel samler ;-)
#14 filmz-Kadann 21 år siden
Da jeg så den rykkede det ikke så meget i mig for at få fingre i den, men efter jeg havde tænkt lidt over det, så måtte jeg jo have den til samlingen, selvom jeg sikkert aldrig får set filmene på VHS igen. :)
#15 Yoda 21 år siden
Nej, nogle gange er det samlermanien, der dikterer, hvad man køber. Ikke desto mindre er jeg meget glad for at have den i samlingen.
Men nej, jeg får dem nok heller ikke set på VHS foreløbig
#16 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har dem på laserdisc, så der er ingen grund til at udsætte sig selv for VHS, hvis man kan undgå det. :)
#17 Yoda 21 år siden
Ret du har ;-)
Jeg skal snarest have fat i LD versionerne - min afspiller tørster efter dem ;-)
#18 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 filmz-Kadann 21 år siden
Det er jo netop som jeg siger det "hvis man kan undgå det". :)