Gravatar

#1 maniac 21 år siden

ifølge Theforce.net kommer den originale Star Wars Trilogi på tv2 zulu de næste 3 lørdage:

Nick sends in news of the Star Wars Trilogy on Danish TV:

I have just seen an ad saying that Danish TV channel TV2 Zulu are showing the old trilogy. They are showing 'A New Hope' on Saturday, February 26th at 20.50, 'The Empire Strikes Back' on Saturday, March 5th at 20.45 (and the documentary 'A Long Time Ago' just after 22.55) and 'Return of The Jedi' on Saturday, March 12th at 20.50. The time is danish time, that's GMT + 1.

Sådan som jeg læser indslaget er det de helt originale film og ikke special edition... Er der nogen der har set reklamerne, og kan bekræfte at min videomaskine skal på arbejde i den kommende weekend??
Gravatar

#2 caks 21 år siden

hvis du læser på zulu txt tv side 340 står der at det er SE versionerne, på trods af at de (fejl) reklamerer med at det er de gamle.
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Hvis du søger på http://tv.tv2.dk, står der "Filmen vises i den computerperfektionerede Special Edition fra 1997."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 filmz-Jack Slater 21 år siden

Gad vide om det overhovedet kunne lade sig gøre for zulu, at købe de game versioner selvom de ville?
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

tror ikke de er på markedet mere.
Også det har Lucas nok sørget for..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 maniac 21 år siden

Ja, man skulle åbenbart have taget kampagnerne alvorligt for ti år siden, hvor de sagde køb dem nu, før de er tabt... for evigt :(
Gravatar

#7 Jay El 21 år siden

Det kan nok blive vanskeligt at få dem med dansk tekst, men en engelsk eller amerikansk version kan stadig fås. I november sidste år købte jeg filmene i original amerikansk version hos Videonetto på Vesterbrogade 14 i København.

Og ellers kan man jo altid ty til Ebay - jeg er sikker på, at du sagtens selv magter at lave en korrekt søgning. ;)
Gravatar

#8 Yoda 21 år siden

Ja, på EBAY kan man finde alt, hvad hjertet begærer.

Der købte jeg også min VHS box med de originale "Star Wars", der nu pryder samlingen sammen med DVD boxen. Nu mangler jeg kun LD versionen, så er jeg godt kørende.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#9 filmz-kain 21 år siden

Man er da godt dum når man køber de samme film igen og igen og igen.
Gravatar

#10 davenport 21 år siden

Kain, har du en dårlig mandag? ;)
Du lyder lidt sur i dine tråde.. Bare nysgerrig :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: