Den er desværre lukket så jeg blev nød til at starte en ny tråd.
Anyway, det endte med kun et par af mine numre blev inspillet på Skywalker sound (uden min tilstedværelse desværre) mens en LA komponist lavede resten.
(Indhold slettet af admin. efter Patriarchs ønske).
Faktisk synes jeg det er imponerende så tæt de to versioner er på hinanden. Jeg har mixede trompeten højere end naturligt niveau for at sikre mig at den kunne høres bag dialogen. Trompeterne er derfor mere balanceret i live stykket.
Men sjovt er det, og fedt at høre og opleve at ens musik også holder ved inspilning.
Anyway, det endte med kun et par af mine numre blev inspillet på Skywalker sound (uden min tilstedværelse desværre) hehe satans også, se det ku jo ha været stort at få lov at besøge.
Men det lyder sku ikke dårligt, Episk stemning over det.
(Indhold slettet af admin. efter elwoods ønske).
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Patriarch 18 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/25360/#
Den er desværre lukket så jeg blev nød til at starte en ny tråd.
Anyway, det endte med kun et par af mine numre blev inspillet på Skywalker sound (uden min tilstedværelse desværre) mens en LA komponist lavede resten.
Faktisk synes jeg det er imponerende så tæt de to versioner er på hinanden. Jeg har mixede trompeten højere end naturligt niveau for at sikre mig at den kunne høres bag dialogen. Trompeterne er derfor mere balanceret i live stykket.
Men sjovt er det, og fedt at høre og opleve at ens musik også holder ved inspilning.
#2 elwood 18 år siden
Men det lyder sku ikke dårligt, Episk stemning over det.
(Indhold slettet af admin. efter elwoods ønske).
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Patriarch 18 år siden
Takker
#4 chandler75 18 år siden
#5 Patriarch 18 år siden
Tak!
#6 dyg 18 år siden
#7 davenport 18 år siden
#8 Patriarch 18 år siden
Ville gerne vise nogen ting som jeg principielt ikke har ret til. Så fik lige kolde fødder :)