Hehe, de amerikanske værter er som altid, med modeeksperten Randolph Duke i førersædet, helt oppe i det røde felt. :D
# 6 -
Hehe, i år har jeg selvfølgelig sat kryds ved "Om Natten", ligsom min søster, så det blir ikke afgjort her. :)
Duellen plejer at blive afgjort på de sidste 5 kategorier ; "Bedste udenlanske film - Bedste kortfilm". Nu håber jeg bare, at jeg har gættet rigtigt denne gang. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
argg det piner mig jeg ikke har noget stream endnu, synes umiddelbart jeg ku se den røde løber sidste gang jeg streamede, håber der kommer noget løsning inden selve showet går i gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 NightHawk 17 år siden
# 6 -
Hehe, i år har jeg selvfølgelig sat kryds ved "Om Natten", ligsom min søster, så det blir ikke afgjort her. :)
Duellen plejer at blive afgjort på de sidste 5 kategorier ; "Bedste udenlanske film - Bedste kortfilm". Nu håber jeg bare, at jeg har gættet rigtigt denne gang. :)
#12 filmz-Bruce 17 år siden
#13 Wrangque 17 år siden
#14 NightHawk 17 år siden
#15 Steffan Rasmussen 17 år siden
#16 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#18 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#19 filmz-Bruce 17 år siden
Not your ordinary daily Hanz Zimmer flick :)¨