Jeg har for tredje år i træk en oscar quiz, (250 kr. gavekort til Fona), kørende med min lillesøster og i år er det payback, da jeg har tabt to gange i træk. Hun har det med at være usansynlig heldig, når det kommer til at ramme rigtigt i de kategorier, hvor det blir rent gætværk, så som bedste udenlandske kortfilm...
But not this year!...håber jeg :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Glæder mig til åbningen hvordan dælen kan de gøre det bedre med hensyn til Jon Stewart jeg mener de kan ikke bare lave Joken med at han igen er blevet kaldt til som Vært, de er næsten nødt til at finde på en anden vinkel.
Georg Clooney var satme herlig i hans lille Cameo, håber vi får kameraet ned på ham et par gange i løbet af aften, han er altid i "lege" humør.
Selve uddelingen det er 2:30 dansk tid ikke ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Bedste film : "No Country for Old Men" Bedste instruktion : Joel og Ethan Coen - "No Country for Old Men" Bedste skuespiller : Daniel Day-Lewis - "There Will Be Blood" Bedste skuespillerinde : Julie Christie - "Away from Her" Bedste mandlige birolle : Javier Bardem - "No Country for Old Men" Bedste kvindelige birolle : Cate Blanchett - "I'm Not There" Bedste manuskript (originalt) : "Juno" Bedste manuskript (adapteret) : "No Country for Old Men" Bedste musik (score) : "Atonement" af Dario Marianelli Bedste musik (sang) : "Falling Slowly" fra "Once" Bedste visuelle effekter : "Transformers" Bedste lyd-mix (sound mixing) : "Transformers" Bedste redigering (film editing) : "The Bourne Ultimatum" Bedste lydredigering (sound editing) : "Transformers" Bedste fotografering (cinematography) : "No Country for Old Men" - Roger Deakins Bedste kostume-design : "Atonement" Bedste scenografi (art direction) : "There Will Be Blood" Bedste make-up : "La Vie en Rose" Bedste animerede film : "Ratatouille" Bedste udenlandske film : "12" - Nikita Mikhalkov, Rusland Bedste dokumentarfilm : "No End in Sight" Bedste dokumentar-kortfilm : "Freeheld" Bedste animerede kortfilm : "Madame Tutli-Putli" Bedste kortfilm (live action) : "The Mozart of Pickpockets"
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#1 NightHawk 17 år siden
Vi havde en lignende tråd kørende sidste år, hvor der blev kommenteret ganske muntert på stort set alt i løbet af natten :
http://www.filmz.dk/forum/item/24711/#first
Ku' være super hyggeligt at sludre løs igen. :)
#2 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#4 NightHawk 17 år siden
Det lyder godt. :)
Jeg har for tredje år i træk en oscar quiz, (250 kr. gavekort til Fona), kørende med min lillesøster og i år er det payback, da jeg har tabt to gange i træk. Hun har det med at være usansynlig heldig, når det kommer til at ramme rigtigt i de kategorier, hvor det blir rent gætværk, så som bedste udenlandske kortfilm...
But not this year!...håber jeg :)
#5 elwood 17 år siden
Georg Clooney var satme herlig i hans lille Cameo, håber vi får kameraet ned på ham et par gange i løbet af aften, han er altid i "lege" humør.
Selve uddelingen det er 2:30 dansk tid ikke ?
#6 rockysds 17 år siden
#5 Jo.
#7 elwood 17 år siden
#8 Wrangque 17 år siden
#9 Steffan Rasmussen 17 år siden
Bedste film : "No Country for Old Men"
Bedste instruktion : Joel og Ethan Coen - "No Country for Old Men"
Bedste skuespiller : Daniel Day-Lewis - "There Will Be Blood"
Bedste skuespillerinde : Julie Christie - "Away from Her"
Bedste mandlige birolle : Javier Bardem - "No Country for Old Men"
Bedste kvindelige birolle : Cate Blanchett - "I'm Not There"
Bedste manuskript (originalt) : "Juno"
Bedste manuskript (adapteret) : "No Country for Old Men"
Bedste musik (score) : "Atonement" af Dario Marianelli
Bedste musik (sang) : "Falling Slowly" fra "Once"
Bedste visuelle effekter : "Transformers"
Bedste lyd-mix (sound mixing) : "Transformers"
Bedste redigering (film editing) : "The Bourne Ultimatum"
Bedste lydredigering (sound editing) : "Transformers"
Bedste fotografering (cinematography) : "No Country for Old Men" - Roger Deakins
Bedste kostume-design : "Atonement"
Bedste scenografi (art direction) : "There Will Be Blood"
Bedste make-up : "La Vie en Rose"
Bedste animerede film : "Ratatouille"
Bedste udenlandske film : "12" - Nikita Mikhalkov, Rusland
Bedste dokumentarfilm : "No End in Sight"
Bedste dokumentar-kortfilm : "Freeheld"
Bedste animerede kortfilm : "Madame Tutli-Putli"
Bedste kortfilm (live action) : "The Mozart of Pickpockets"
#10 elwood 17 år siden