Billy Crystal er jo kongen indefor Oscar værter, men ja Jon Stewart gjorde det satme også rigtig godt, så jeg ville slet ikke ha noget imod og se ham igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Stewart og Crystal er begge fede, men Fey kunne være interessant. Jeg synes 30Rock er vildt fed, men hun er nok lidt bedre som skuespiller end som stand-up komiker.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Tina Fey synes jeg godt nok er noget irriterende. Men jeg er næsten også ligeglad jeg ser "måske" showet alligevel. Men hvis det bliver dubbed med tyske stemmer, står jeg fra.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Okay kan se at der er gået 9 dage siden jeg skrev det, og de har stadig ikke annonceret en vært endnu :( Men til mit forsvar vil jeg sige at Gil Gates lige har sagt at han ikke skal producer årets show, og der i løbet af de næste dage vil blive annonceret en ny producer. Kilde et eller andet sted i LA Times
#11 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 frahm-2 16 år siden
#13 Skeloboy 16 år siden
Jeg ser showet uanset hvem der er, men Stewart kan snildt tage tjansen et par år...
#14 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#15 cansi 16 år siden
Men til mit forsvar vil jeg sige at Gil Gates lige har sagt at han ikke skal producer årets show, og der i løbet af de næste dage vil blive annonceret en ny producer. Kilde et eller andet sted i LA Times
#16 HonoDelLoce 16 år siden
#17 cansi 16 år siden
Hvad siger i til det?
http://www.ropeofsilicon.com/article/ricky_gervais...
#18 Skeloboy 16 år siden
#19 filmz-Bruce 16 år siden
#20 filmz-Kadann 16 år siden