Indenfor en uge annoncere akademiet deres 2009 oscar vært... Hvem håber i det bliver, Jon Stewart igen, Billy Crystal som nok alle vil gerne se igen. Eller Justin Timberlake eller Tina Fey som er rygtet skal tage tjansen til februar. Kom med jeres favorit...
Kunne godt tænke mig at se et show med Crystal, men mere realistisk er jeg helt frisk på Stewart igen. Han trak virkelig dette års ellers lidt tamme show op.
Tina Fey (Go "30 Rock"!) lyder dog også ret interessant; Timberlake gør ikke.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Synes de skal vente et år mere inden de bringer Tina Fey på banen. Jon Stewart måtte for min skyld gerne hoste showet i en årrække frem, men hvis de vil afprøve en anden, så er Fey et glimrende bud.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jon Stewart! Ellers Billy Crystal, han gør det jo altid godt :)
Tina Fey....hmmm...ved ikke helt. Hun har gjort det fint nok i SNL, men jeg har endnu ikke set 30 Rock. Har set 2 kvindelige værter til Oscar; Whoopi Goldberg og Ellen Degeneres, og begge gjorde da et fint job, så jeg kunne sagtens give det en chance :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 cansi 16 år siden
#2 filmz-Kadann 16 år siden
#3 rockysds 16 år siden
Tina Fey (Go "30 Rock"!) lyder dog også ret interessant; Timberlake gør ikke.
#4 chuck 16 år siden
Jon Stewart måtte for min skyld gerne hoste showet i en årrække frem, men hvis de vil afprøve en anden, så er Fey et glimrende bud.
#5 Kruse 16 år siden
#6 wimmie 16 år siden
Ellers Billy Crystal, han gør det jo altid godt :)
Tina Fey....hmmm...ved ikke helt. Hun har gjort det fint nok i SNL, men jeg har endnu ikke set 30 Rock. Har set 2 kvindelige værter til Oscar; Whoopi Goldberg og Ellen Degeneres, og begge gjorde da et fint job, så jeg kunne sagtens give det en chance :)
#7 BN 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
#9 BN 16 år siden
#10 Highland Park 16 år siden
Blandt de nævnte i #1: klart Billy Crystal efterfulgt af Jon Stewart.