Gravatar

#21 filmz-jonasgr 15 år siden

Men fedt nok, at han retter sig selv. Og så lige en Café Latte.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#22 tiany 15 år siden

OMG... hvis det er nogle der er medlem af filmz der bliver interviewet, så slår jeg dem i hovedet - "jeg er stor fan af Harry Potter og jeg ved den er nomineret" ARHH...der er bare tale om den store filmnørd

Valar morghulis
Gravatar

#23 filmz-jonasgr 15 år siden

Søren Høy ! Og han ser ud til at have været hos frisøren.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#24 tiany 15 år siden

Jeg synes godt nok lyden er lav på livefeed i forhold til de klip de viser.

#23 Det er jo heldigvis kønnere at se på en det slikhår han tidligere har haft. Det er nok fordi han skal se mere seriøs når nu han er direktør.
Valar morghulis
Gravatar

#25 NightHawk 15 år siden

Søren Høy er skarp og smooth looking i aften og Ann Linn Andersen ligner en prinsesse. Flot kjole.

Haha, Hans Pilgaard snupper en latte og afslører sig selv som art house lover ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#26 filmz-jonasgr 15 år siden

Jeg er allerede glad for de to eksperter. Nogle som er inde i stoffet.. Men Søren Høy har nu også altid været en favorit hos mig.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#27 NightHawk 15 år siden

Fuldstændig enig. Fik du set "The New Tennants" ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 15 år siden

#27 Nej desværre så glemte jeg det.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 NightHawk 15 år siden

Meget enkelt set-up og morale om at nyde livet, men det fungerede rigtig godt og var ret morsomt og surrealistisk lavet. Slutningen/pointen var genial udført. :)
Gravatar

#30 filmz-jonasgr 15 år siden

Ok. De genudsender den nok på et tidspunkt. Især hvis den vinder :)
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: